קייטרינג חלבי לימי הולדת

קייטרינג חלבי לימי הולדת

Chef's Catering

מגשימים חלומות והופכים כל אירוע לבלתי נשכח עם קייטרינג חלבי

חגיגת יום ההולדת שלנו

אחד האירועים הכי משמחים בשנה הוא ללא כל ספק יום ההולדת שכל אחד ואחת מאיתנו חוגגים. היום הזה, המסמל את היום שבו נולדנו, הוא לא רק הזדמנות להיות ולבלות עם האנשים שהכי קרובים אלינו, אוהבים ומעריכים אותנו אלא הזדמנות מופלאה לשאול את עצמנו שאלות הקשורות לצמיחה אישית, הישגים והגשמת חלומות.

מדובר ביום סופר מיוחד, בייחוד כאשר אנו חוגגים מספר עגול ומחליפים קידומת, אז יום ההולדת מקבל טוויסט ומתחדד עוד יותר. אז למה לא להשקיע עם קייטרינג חלבי ליום הולדת שיהפוך את האירוע ללא פחות ממושלם.

אז מי אנחנו

נעים מאוד! קוראים לי נועה ואני הבעלים של חברת קייטרינג חלבי לימי הולדת, מסיבות וחגיגות מכל הסוגים. אחרי אינספור סיבובים וביקורים ברחבי העולם, לימודים, קורסים וסדנאות במדינות המובילות מבחינה קולינרית, התנסות בדרכים שונות בעולם המסעדנות, האירוח והקולינריה אני גאה ליישם את הידע על ה – תשוקה שלי…

אוכל ולא סתם אוכל – אוכל איכותי המבוסס על חומרי גלם סופר מיוחדים וטריים אותם אני בוחרת בקפידה בשווקים של ישראל.

קייטרינג בוטיק חלבי לאירועים בלתי נשכחים

קייטרינג חלבי ליום הולדת

אז אם אתם מחפשים קייטרינג ליום הולדת, כזה שאין בו פשרות על שום קריטריון, כזה ששואף למצוינות, לאירוח מושלם בו כל הפרטים נלקחים בחשבון, כזה שכל מנה ומנה עוברת תהליך מחשבתי יצירתי עם דגש עם שילובי טעמים ייחודיים, צבעוניות ושפע על השולחן, כזה שמאפשר לכם להגיע לאירוע שלכם כמו מלכים, כי אנחנו פשוט דואגים להכל עבורכם, הגעתם למקום הנכון!

קראו עוד על אירועי קייטרינג חלבי  >>

איפה מארגנים את יום ההולדת?

אחד הדברים הכי חשובים בתכנון והפקת מסיבת יום הולדת הוא ללא כל ספק הלוקיישן. אז יש כמה אפשרויות – או שאתם דואגים למיקום, או שאנחנו.

אפשר לארגן את יום ההולדת אצלכם בבית באווירה אותנטית, משפחתית ונעימה, סוג של מסעדה פרטית אצלכם בבית. אפשר גם להפיק את מסיבת יום ההולדת במקום כמו אולם למשל או גן אירועים ואפשר להגיע אלינו… לוילה מופלאה הממוקמת רק 20 דקות מתל אביב שנבנתה ועוצבה במיוחד עבור המטרה הזו – אירועים ומסיבות של עד 40 מוזמנים. הוילה מעוצבת בסגנון מודרני עכשווי, יש בה שולחן אבירים גדול מעץ מלא, מגוון של אפשרויות ישיבה, המון אור ונוף לגינה המהממת שלנו.

קייטרינג לאירועים ברחובות
קייטרינג ליום הולדת, נועה דניס שפית פרטית
קייטרינג ליום הולדת, נועה דניס שפית פרטית

קייטרינג בוטיק - זה אומר שאנחנו מקפידים על כל פרט

קייטרינג חלבי ליום הולדת שחוץ מהתפריט שנבנה בהקפדה רבה ותוך התחשבות אינסופית במטרה להתאימו לצרכי האירוע, לטעמם של האורחים ולסגנון שלכם אנו מבטיחים לכם שתרגישו כל כך בבית שלא תרצו לעזוב. האוכל, היין, הסנגריה החמה שאנחנו מכינים במיוחד בשבילכם- אלו ועוד המון הפתעות מחכים לכם.

אז כל מה שנשאר לכם לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנחנו נחזור אליכם ממש בקרוב בדרך ליום הולדת ממש כמו בסרטים.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>