קייטרינג חלבי באשדוד

נועה דניס - קייטרינג חלבי

Chef's Catering

מחפשים קייטרינג חלבי באשדוד?

חולמים להפיק אירוע מהמם שכולם יזכרו לטובה לאורך זמן ומחפשים קייטרינג חלבי לאירוע מנצח? אירוע פרטי או עסקי, גדול או קטן, שגרתי או מרגש דורש השקעה. הוא דורש זמן, מחשבה, יצירתיות וכן, גם לא מעט כסף. אין ספק כי לבחירת הקייטרינג השפעה אדירה על הצלחת האירוע ובדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אני שמחה ומתרגשת לספר לכם שאחרי חיפושים הגעתם למקום הכי מדויק עבורכם וכי אני כאן להתחבר לרצונות שלכם ולמאפייני האירוע ולהפיק ביחד אתכם אירוע בלתי נשכח.

מי אני

נעים מאוד. קוראים לי נועה דניס והאהבה הכי גדולה שלי היא אנשים. האהבה השניה הכי גדולה שלי היא אירוח. והתשוקה שלי, הסיבה שאני קמה בבוקר כל יום עם חיוך היא אוכל. אבל לא סתם אוכל. אוכל שעושים מהבטן, מהנשמה. השילוב הזה בין אירוח, אנשים ואוכל הוא דרך בשבילי. דרך ליצירה, דרך להפעלת הדמיון, דרך להגשים את החלום שלכם בכל פעם מחדש. אלו גרמו לי להקים את הבייבי הפרטי שלי – קייטרינג חלבי בוטיקי ואיכותי. כזה שמשאיר טעם של עוד.  הקייטרינג מתמקד ביצירה והכנה של מנות חלביות המבוססות עבודת יד וחומרי גלם סופר איכותיים מבלי להתפשר על שום דבר בדרך. יצרתי  עבור הלקוחות שלי קונספט המשלב בין סטייל אירופאי,  לבין חומרי גלם ישראלים.

קייטרינג חלבי באשדוד קרוב אליכם הביתה

במה אני מאמינה

אני מאמינה שלאוכל יש תפקיד מאוד חשוב באירועים וזה הרבה מעבר לרק להשביע את האנשים. האוכל מפגיש בין אנשים, הוא מייצר אווירה, הוא משתלב נפלא עם אלכוהול בין אם זה כוס יין או קוקטייל וברגע שמקפידים עליו, שמים דגש על שילובי טעמים ייחודיים יחד עם טריות, כולם הופכים שמחים, נהנים, האווירה טובה וזה מה שהופך אירוע לכייפי ונעים. מסוג האירועים שאחר כך כולם זוכרים ומדברים עליהם למשך כמה שבועות לפחות. מסוג האירועים שאחריהם אנשים פוגשים חברים או מכרים שלא היו באירוע ומספרים ”הייתי באירוע פשוט מדהים“, ”האוכל היה כל כך טעים והיה כזה כייף“.

אתם חולמים אנחנו מגשימים

הקשבה היא חלק בלתי נפרד מהתהליך של הפקת האירוע ובחירת תפריט. אני אשמח לסייע לכם בבחירת מקום ראוי. זה יכול להיות בבית שלכם, בחצר של ההורים, במושב, בקיבוץ, בחיק הטבע, בבית כנסת או בכל מקום אחר שנראה לכם ראוי. אני יכולה גם להציע לכם את הוילה שלי שתוכננה ונבנתה בדיוק למטרה הזו – הפקת אירועים בוטיקיים קטנים ומלאים בסטייל. המיקום מושלם, המון ירוק מסביב, הוילה מעוצבת בקפידה רבה ויש המון מקומות ישיבה מרווחים ונוחים. אלכוהול איכותי בשפע ומוזיקה מעולה. הוילה מתאימה להפקת אירועים בסדר גודל של עד 40 מוזמנים. באופן כללי האירועים שאנחנו מפיקים הם אירועים יחסית קטנים ומתאימים לעד 200 אנשים.

קייטרינג חלבי, נועה דניס שפית פרטית
קייטרינג חלבי לחתונה, נועה דניס שפית פרטית
קייטרינג לחתונה, נועה דניס- קייטרינג חלבי

אצלנו קייטרינג חלבי באשדוד זה לא רק האוכל - זה כמעט הכל

זה הזמן לבנות תפריט

אחרי שתבחרו מקום שמתאים לאירוע שלכם, נחשוב ביחד מה מתאים מבחינת מנות וסגנון הגשה. הכל קשור לאווירה שאתם רוצים ליצור, לאוכל שאתם מתחברים אליו, לקהל שמגיע וכמובן גם לתקציב שלכם. ניתן להפיק אירוע בסגנון הגשה לשולחן, אירוע יוקרתי ממש כמו מסעדת שף, או אירוע בו כל אחד ניגש ולוקח לעצמו את האוכל, מה שנקרא ”בופה“. כל המנות שנמצאות בתפריט הוא נכנסות אליו בעזרת הלקוחות שלי סופר מושקעות ומוכנות בעבודת יד דקדקנית המשלבת ידע של עשרות שנים והמון ניסיון. הטעם מדויק ופשוט מושלם. כל ביס חלום. אז אם אתם מחפשים להפיק אירוע באמת מיוחד, אני מזמינה אתכם להשאיר את כל הפרטים שלכם באתר ואני אחזור אליכם ממש בקרוב.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>