קייטרינג לחתונה קטנה

קייטרינג לחתונה, נועה דניס- קייטרינג חלבי

Chef's Catering

אישה צעירה בשמלה לבנה צועדת לאט ובהתרגשות אל החופה, מלווה בזוג הורים נרגשים ומחויכים. מתחת לחופה ממתין איש צעיר שהמתח ניכר על פניו, ולצידו הוריו המאושרים. הזוג נפגש, אוחז יד ביד, הרב מנהל את הטקס בן אלפי השנים, והאורחים המקיפים אותם מוחים דמעה. זהו הרגע המושלם שלו חיכיתם, הרגע שבו כל המאמצים והמחשבות שהשקעתם בתכנון החתונה הופכים למציאות קסומה לערב מיוחד אחד, שממנו תתחילו את חייכם המשותפים כזוג נשוי.

אם המילים האלה מתחילות לעורר בכם התרגשות ופרפרים בבטן, כנראה שהגעתם אלינו בדיוק בזמן הנכון – הצהרתם בפני כל הקרובים לכם שאתם עומדים להתחתן וכעת אתם נאלצים לצלול אל סבך התיאומים, הארגונים, הטעימות, הבדיקות, השיחות והפגישות שבסופו של דבר יהפכו להיות אירוע החתונה שלכם. אתם רוצים שהאירוע יהיה מיוחד ואינטימי, שהוא יהיה בדיוק באופי שלכם ויאפשר לכל אורח להרגיש שחשבו עליו – וכעת אתם מבינים שזה לא יהיה קל…

קייטרינג לחתונה קטנה ברמה הגבוהה ביותר

זה הזמן לעצור ולנשום עמוק. אנחנו כאן בשבילכם. אם החלטתם לערוך חתונה קטנה, בעבור לא יותר מ-200 אורחים, נוכל לעזור לכם להגשים את כל החלומות וליצור ערב בלתי נשכח ברמת איכות גבוהה במיוחד שעונה בדיוק על הדרישות והצרכים שלכם. קייטרינג לחתונה קטנה ברמת גורמה. 

קייטרינג לאירועים ברחובות
קייטרינג לחתונה, נועה דניס - קייטרינג חלבי
מזנון באירוע, קייטרינג חלבי נועה דניס

קייטרינג לחתונה קטנה בניחוח גורמה לחוויה קולינרית

לפני הכול, התפריט. הבחירה לקיים חתונה קטנה מאפשרת לעצב במיוחד לאירוע תפריט ייחודי ואיכותי ברמה של מסעדת שף. מכיוון שמספר האורחים מצומצם יחסית, ניתן לספק להם מנות ברמת בוטיק שהוכנו בעבודת יד ומתוך מחשבה יצירתית על עונת השנה, האווירה הרצויה באירוע ועוד. קייטרינג לחתונה קטנה שמבוסס על מטבח בוטיק איכותי ועל חומרי גלם מעולים יאפשר לכם לבחור את המנות שאתם אוהבים במיוחד ולהתאים לאורחים את המנות שמתאימות להם, כגון מנה טבעונית או מנה ללא גלוטן. כך תוכלו להעביר לאורחיכם את המסר שהם חשובים לכם וכי חשבתם על כל אחד מהם באופן אישי – ואת זה הם לא ישכחו לעולם.

לצד התפריט האיכותי, מה שהופך אירוע למיוחד באמת הוא האווירה ששוררת בו, החיבור של כל מאפייני האירוע לכדי חוויה שמעוררת את כל החושים ומשאירה זיכרון מתוק. חתונות קטנות, שלא כמו חתונות גדולות, מאפשרות גמישות רבה בבחירת מאפייני האירוע השונים – ניתן לערוך את החתונה באתרים מיוחדים ויוצאי דופן ואפילו בחצר של בית המשפחה, וזה מעלה אתגרים מיוחדים שאינם קיימים באירוע גדול שנערך באולם אירועים. אך אל דאגה, בעזרת הניסיון הרב שלנו בהפקת אירועים קטנים ובינוניים, אנחנו נלווה אתכם בתהליך יצירת האירוע שלכם, החל בכלי ההגשה המעוצבים וסידור השולחנות וכלה בעיצוב המוזיקה והתאורה, כך שאתם תקבלו בדיוק את מה שחלמתם עליו, ואפילו יותר.

הכל מתחיל בתכנון נכון ובבחירת קייטרינג איכותי

אנחנו יודעים שלארגן חתונה, קטנה או גדולה, זה אתגר מורכב בעבור זוגות רבים, והוא מכלה את האנרגיות של רבים מהם. אז נכון, לא נוכל למנוע מכם את הלחץ וההתרגשות, שלמען האמת אי אפשר בלעדיהם, אבל נוכל בהחלט להוריד מכם מעט מהעומס ולהעניק לכם אוזן קשבת וליווי צמוד ומסור לכל אורך הדרך. אז אם אתם כבר מדמיינים כיצד תיראה החתונה שלכם – שתפו אותנו בכל המחשבות והחלומות, ונצא ביחד למסע המופלא לעבר החתונה המושלמת. האם אתם מוכנים?

 

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>