קייטרינג חלבי כשר

Chef's Catering

אחד האתגרים בתהליך של הפקה ותכנון של אירוע מכל סוג שהוא קשור לבחירת חברת קייטרינג חלבי כשר, בחירה אשר ללא כל ספק משפיעה באופן ישיר על הצלחתו של האירוע. 

למנות המוגשות באירוע יש חשיבות רבה, לא רק בגלל שהאורחים מצפים לאוכל טעים, אלא משום שהאוכל המוגש גם מייצר את האווירה שהיינו רוצים ליצור, בין אם זו אווירה רומנטית, קלילה או יוקרתית, האוכל מפגיש בין האורחים ולמעשה ברגע שלאורחים טעים, אז לרוב הם גם מרגישים בנוח, רגועים, רוצים להישאר ולהנות מכל מה שלאירוע יש להציע להם…

שלום ונעים מאוד להכיר! קוראים לי נועה דניס ואני שפית וקונדיטורית עם התמחות בבישול ואפייה במטבח הצרפתי. אחרי מסע קסום במקומות שונים בחו“ל, חשיפה למגוון של תרבויות, מנות ואנשים, צברתי ידע וניסיון בעולם האירועים והאירוח, אני גאה לספר לכם על קייטרינג חלבי כשר, הקייטרינג המושקע שלי. אני מביאה איתי ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום, מה שמאפשר לי בכל פעם מחדש לייצור אירוע מושקע, צבעוני וייחודי.

נועה דניס, קייטרינג לאירועים, בופה חלבי
פילה דניס עם צ'ימיצ'ורי, נועה דניס קייטרינג לאירועים
קייטרינג לחתונה, נועה דניס, קייטרינג לאירועים כשר

מחפשים מקום לאירוע משפחתי?

קייטרינג חלבי כשר - איך זה בעצם עובד?

כבר מהרגע הראשון שלקוח פונה אליי לגבי אירוע וזה ממש לא משנה אם מדובר ביום הולדת שמקיימים בבית, הרמת כוסית לעובדים לכבוד ראש השנה, חתונה או מסיבת קוקטייל מפוארת, כל לקוח מקבל יחס אישי ובלעדי ממני ומהצוות המופלא שאיתו אני עובדת. 

לאחר תהליך של בירור הצרכים: גודל האירוע וכמות המוזמנים, לוקיישן, סוג האורחים, האווירה שאנחנו רוצים ליצור, סגנון ההגשה של האוכל, השתייה והאלכוהול אני ניגשת לבניית תפריט קייטרינג חלבי כשר ועשיר במנות המבוסס על סלטים מושקעים בתיבול עדין, מאפים ולחמים עבודת יד, קישים, פסטות ולזניות, דגים טריים, קינוחים צרפתיים ועוד.  משם הכל כבר בא ישר מהבטן…תשוקה אדירה לאוכל אחר וטעים הופכים את הקייטרינג החלבי הכשר שלי לייחודי, כזה שהופך כל אירוע לבלתי נשכח…

תעודת כשרות

לכל אירוע יש תעודת כשרות ספציפית שאנחנו מקבלים מהרב לקראת האירוע.
להלן דוגמה לתעודת כשרות.

מדוע קייטרינג חלבי כשר?

  • מגוון של מנות – תפריט חלבי כשר מאפשר ליצור המון סוגים של מנות מה שמבטיח שולחן צבעוני ומאפשר לכל אורח ואורחת למצוא משהו טעים לאכול. והכי חשוב האוכל כשר עם תעודות.
  • קונספט של בריאות – אנשים רבים רוצים להגיש באירוע שלהם אוכל בריא ולשם בדיוק אני מכוונת עם תפריט המבוסס על מנות חלביות.
  • אופציה למנות צמחוניות וטבעוניות – ניתן להזמין מגוון של מנות צמחוניות או טבעוניות, מנות לאנשים עם רגישות לגלוטן או לקטוז וכדומה.

אז אני מזמינה אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלי באתר וממש בקרוב אצור אתכם קשר למענה מדויק על כל השאלות, בדרך לעוד אירוע בלתי נשכח.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>