קייטרינג לאירועים קטנים

Chef's Catering

מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים ברמה אחרת?

הגעתם למקום הנכון!

אירוע משפחתי הוא תמיד דבר מרגש. אם זה חתונה של בן או בת משפחה, יום הולדת 80 לסבא היקר, ברית לפצפון שרק נולד והפך את המשפחה שלנו להרבה הרבה יותר מאושרת, בת מצווה אינטימית ומשפחתית שגורמת לכולם להתרגשות אדירה – קייטרינג לאירועים קטנים זו המומחיות שלי.

נעים להכיר! קוראים לי נועה דניס ואני שפית פרטית, אבל זה הרבה יותר מזה. אצלי הבישול הוא מהבטן. זו התשוקה שלי, המתנה שלי, הדבר שאני הכי אוהבת לעשות ולכן הפכתי את זה למקצוע. משהו שהולך ומלווה אותי מהרגע שאני קמה ועד הרגע שאני הולכת לישון. תחושת הסיפוק שאני מקבלת מכל אירוע היא פשוט אלוהית, משהו שממלא אותי ונותן לי דרייב אמיתי ויאללה קדימה, לאירוע הבא.

עם ניסיון של שנים, הן בתחום הקולינריה המקצועית והן בתחום הקייטרינג והאירוח הביתי שילוב בין צרפת, איטליה ונגיעות ים תיכוניות הביאו אותי לפתוח את עסק חיי- קייטרינג פרטי בו כל פרט ולו הקטן ביותר נלקח בחשבון. הכל נעשה עם המון מחשבה, יצירה ותשוקה לחומרי הגלם כדי שכל מנה שבחרתם לאירוע שלכם תהיה פשוט ומושלמת.

קייטרינג לחתונה, נועה דניס, קייטרינג לאירועים כשר
פילה דניס - נועה דניס - שפית פרטית וקייטרינג חלבי
קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, נועה דניס

קייטרינג לאירועים קטנים - איך זה עובד?

קייטרינג לאירועים קטנים בבית בו כבר בשיחה הראשונה אני מסבירה שהמטרה שלי היא להגשים את החלום שלכם. זה הזמן שלכם לספר לי מה בדיוק אתם מחפשים, כמה אנשים יהיו באירוע שלכם, איפה הוא מתקיים ואיזה מנות בא לכם לשלב בתפריט.

השיחה כוללת זיהוי צרכים מלא החל מלהבין אילו שירותים בדיוק אתם מחפשים (שולחנות, מפות, כלים, אלכוהול, שתיה קלה) ועד לטעמים ולצבעים שבא לכם לשלב בתפריט.

נשמח לבנות לכם תפריט מותאם אישית עם דגש על מנות טבעוניות, צמחוניות, כשרות, ללא גלוטן וכדומה… המטרה היא לבנות תפריט עשיר, צבעוני, ייחודי לכם וכמובן מדויק.

אל תדאגו… אוכל לא יחסר!

אני והצוות המדהים שלי מציעים קייטרינג לאירועים קטנים המבוסס על מנות חלביות צמחוניות ועושים שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר שקיימים בשוק הישראלי ומקפידים לבחור את הירקות והפירות לפי העונה בשנה ולפי ההיצע הקיים.

קייטרינג כשר לאירועים קטנים - איכות ללא פשרות

מה בתפריט?

דגים טריים ומעושנים, גבינות בוטיק מעולות, ירקות בשלל צבעים, קרקרים ביתיים, קישים, מאפים וסלטים עשירים בכל טוב. תוכלו לבחור את קייטרינג לאירועים קטנים באיזה סגנון שבא לכם: מטבח פתוח, מזנון, הגשה, מנות פינגר פוד המשתלבות מושלם בכל אירוע קטן או מגשי אירוח אסתטיים.

כל מנה שיוצאת החוצה עוברת תהליך מחשבה ייחודי ומושקעת בה המון אהבה ויצירתיות כי בסוף מה שקובע זה הטעם. כל המנות מוכנות בסמוך לאירוע או באירוע עצמו.

מה זה בכלל קייטרינג לאירועים קטנים ?

כאשר מדובר על קייטרינג לאירועים קטנים כאשר אירוע קטן הוא אירוע שנע בין 20-150 מוזמנים. תוכלו לבחור בין אירוע אינטימי שמתקיים אצלכם בבית, אירוע באולם או בחיק הטבע לבין אירוע אצלנו בוילה (למידע על קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים בוילה) המעוצבת והמושקעת בגדרה, מקום שנותן אווירה כיפית, צעירה וקלילה.

אז אם גם אתם מחפשים להפיק אירוע קטן שהוא לא פחות ממושלם, פשוט השאירו את הפרטים שלכם ואני ממש בקרוב אתקשר אליכם לשיחת היכרות… עד אז, רק בשמחות… נועה.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>