קייטרינג לאירועים פרטיים

Chef's Catering

מחפשים קייטרינג לאירועים פרטיים? 

אני שמחה ומתרגשת לבשר לכם שהגעתם למקום הכי מדויק, מקום שהוקם בדיוק למטרה הזו. מקום שכולו אהבה לאנשים, אירוח, אוכל טוב ושמחה בלב. שלום ונעים להכיר קוראים לי נועה ואני הבעלים והשפית של קייטרינג לאירועים פרטיים. הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בכך שאנחנו בוחרים להתאים את עצמנו אליכם. לחלומות שלכם, לויז‘ן שלכם, לאווירה שאתם חולמים ליצור באירוע שלכם. בין אם אתם חוגגים יומולדת עגול, מסיבת רווקות חתונה או שבת חתן, הצוות שלי ואני כאן בשבילכם. 

איך בוחרים קייטרינג לאירועים פרטיים?

ובכן, בשונה מאירוע עסקי כמו כנס או יום גיבוש, בשונה מאירוע המתקיים באולם או גן אירועים, באירוע פרטי יש הרבה יותר דגש ותשומת לב לפרטים הקטנים. בין אם בחרתם להפיק את האירוע שלכם בחצר הביתית שלכם, בבית הכנסת השכונתי או בחיק הטבע, לכל פרט מהקטן ועד הגדול יש חשיבות ומשמעות אחרת. בעיניי, לאוכל יש משמעות גבוהה אפילו יותר בהשוואה לשאר הפרטים וזאת משום שהאוכל, המנות שאתם ואנו בוחרים ביחד בונים את האירוע הן מבחינת האופי והאווירה שנוצרים והן מבחינת החיבורים בין האנשים. אנשים באים בציפייה לאוכל ולכן יש חשיבות לכל פרט ופרט. הבחירה בקייטרינג לאירוע פרטי הופכת את האירוע כמעט באופן אוטומטי למוצלח.

על מה חשוב לשים לב כאשר בוחרים קייטרינג לאירועים פרטיים?

יש כמה דברים שחשוב להתייחס אליהם בתהליך הבחירה של קייטרינג לאירועים פרטיים

סוג האירוע – כדאי לבחור את חברת הקייטרינג שתלווה אתכם ותוציא את המנות באירוע שלכם לפי סוג האירוע. אין ספק בכלל כי יש הבדל בין יומולדת לבין חתונה. ככל שהאירוע משמעותי וחד פעמי, כך הציפייה שהאוכל שמוגש יהיה יותר יוקרתי, יותר שיק, יותר ברמה של מסעדת שף.

הקהל – כדאי לבצע אתה בחירה גם בהתאם לקהל המוזמנים. כלומר אם מראש אתם יודעים שיש לא מעט אנשים מבוגרים בקהל, ילדים, אם יש אנשים עם רגישויות כאלה ואחרות, אנשים המקפידים על תפריט טבעוני או צמחוני, שווה לקחת את זה בחשבון ולהתאים את המנות לפי אותן דרישות.

הלוקיישן – גם המיקום של האירוע משפיע על בניית התפריט. יש מנות שאפשר להכין במקום ויש כאלה שאפשר להביא מוכנות או כמעט מוכנות מראש. במידה ומדובר בלוקיישן מורכב שאין בו מטבח, זה משהו שצריך לקחת אותו בחשבון.

זמן ביום – בעוד בבוקר ובצהריים נרצה להנות ממנות קלילות, בערב אפשר ואף רצוי לשלב אוכל קצת יותר ”פנסי“.

אווירה – איזו אווירה אתם רוצי ליצור באירוע שלכם? קלילה וזורמת? כזו של אירוע יוקרתי? התאימו את הקייטרינג לדרישות שלכם.

תפריט וטעמים – איזה אוכל בא לכם שיוגש באירוע? יווני? איטלקי? צרפתי? עוד משהו שכדאי לחשוב עליו.

כמות המוזמנים גודל האירוע – במידה ומדובר באירוע קטן, חשוב לבחור בקייטרינג המתמחה באירועים קטנים וכך גם להיפך.

סגנון הגשה – יש כל מיני אפשרויות בהתייחסות לסגנון ההגשה. תוכלו לבחור באירוע בסגנון הגשה אל השולחן, ממש כמו במסעדות או לבחור בסגנון הגשה קליל יותר כמו למשל מגשי אירוע או בופה.

תקציב – כמובן שמנעד המחירים להפקת אירועים פרטיים מאוד רחב והתקציב שאתם יכולים להשקיע הוא כמובן פקטור בבחירה.

קייטרינג לאירועים ברחובות
נועה דניס, קייטרינג חלבי
נועה דניס- קייטרינג לחתונה

קייטרינג בוטיק לאירוע פרטי

אז אם אתם רוצים לשמוע עוד, אם אתם רוצים להפיק ביחד אירוע מהחלומות, אירוע בו הדגש על הקולינריה, האירוח והעיצוב הוא ברמה הכי גבוהה שיש, סטנדרט של פחות מחו“ל, אני מזמינה אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלי באתר ואשמח לחזור אליכם במהרה.

אני כאן לכל שאלה או בקשה ואשמח ללוות אתכם, לתכנן ביחד אתכם את האירוע הבא שלכם ולהגשים חלומות. אנו מפיקים את כל סוגי האירועים: חתונות, ימי הולדת, מסיבות, בריתות, בר מצוות, בת מצוות, מסיבות רווקות, שבתות חתן, חינות, אירועים עסקיים ועוד. זכרו, קייטרינג זה לא רק אוכל, קייטרינג הרבה מעבר.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>