קייטרינג חלבי לחתונה

Chef's Catering

קייטרינג חלבי לחתונה למגוון מנות עצום

אז מה צריך לעשות עכשיו?

תאריך? – ברור שיש

הזמנות ? – בהדפסה

מקום ?- יש

שמלה וחליפה? – כמעט מושלם

להקה ? – בחרנו

צלם – חבר הכי טוב של זוג חברים, בעיניים עצומות!

עיצוב – בתהליך…

קייטרינג חלבי לחתונה?

האמת שזה לא ממש המיקום המדויק בתהליך הבחירה… אבל שלום ונעים להכיר! אני נועה – שפית קונדיטורית ואולי אני לא הכי אובייקטיבית אבל אני בטוחה שלבחירת הקייטרינג יש השפעה רבה על האירוע כולו וזו גם הסיבה שזוגות רבים בוחרים את הקייטרינג לאירוע שלהם ממש אחרי שכבר יש תאריך ומקום. אין ספק כי חתונה היא אחד האירועים הכי מושקעים שאנו מתכננים במהלך החיים שלנו, אירוע שכל פרט בו כל כך חשוב והכל נלקח בחשבון כי כולנו רוצים שהחתונה שלנו תהיה בלתי נשכחת. חתונה היא אירוע של פעם בחיים ולכן ההשקעה היא אינסופית, כדי שהכל יהיה פשוט מושלם וכל המרכיבים ביחד, ישתלבו בהרמוניה וייצרו חוויה ייחודית. 

קייטרינג חלבי הכי מתאים לחתונה

אז מי אנחנו

אז תרשו לי לספר לכם על הקייטרינג שלי – קייטרינג שהקמתי אחרי שנים רבות שבהן גרתי, טיילתי, למדתי וביקרתי במקומות שונים בחו“ל, מקומות שהביאו אותי להקים את הבייבי הקטן והמופלא שלי עם המון אהבה לאוכל איכותי, אנשים ואירוח.

התפריט מבוסס על קייטרינג לחתונה עם מנות חלביות, עשירות בטעמים וניחוחות כאשר בנייתו מבוססת על הקונספט של האירוע לצד התחשבות בצרכים שלכם ושל האורחים שלכם.

למה בחרתי דווקא בקייטרינג חלבי לחתונה?

עם קייטרינג חלבי לחתונה יש אינספור אפשרויות ושילובים של טעמים שהופכים את האירוח לעשיר, שופע במנות צבעוניות ומגוון. בנוסף, קייטרינג חלבי מייצר חתונה קלילה הן מבחינת האווירה והן מבחינת התחושה של אחרי האוכל. אפשר לנשנש לאורך כל האירוע, בלי שמרגישים כבדות. המנות כולן משתלבות נפלא עם אלכוהול ויש משחק אינסופי בין הפתיחים של ההתחלה לעיקריות. יחד עם זאת, תמיד ניתן לשלב מנות צמחוניות או טבעוניות בכדי שלכולם יהיה מה לאכול.

קייטרינג חלבי לחתונה, נועה דניס שפית פרטית
קייטרינג לחתונה, נועה דניס שפית פרטית
קייטרינג חלבי, נועה דניס שפית פרטית

קייטרינג חלבי לחתונת בוטיק זה אומר שהכל מוכן בעבודת יד

חוויה קולינרית קצת אחרת…

אז אם אתם מבינים ומעריכים אוכל איכותי וטעים, מחפשים קייטרינג ששם דגש על כל  פרט ופרט, קייטרינג שבוחר כל ירק ועשב תבלין בקפידה רבה, קייטרינג שאוהב אנשים, אוהב לארח והכי הרבה אוהב לבשל כדי שיהיה לכם ולאורחים שלכם כיף וגם טעים, הגעתם למקום הנכון!

אז אם אתם חושבים על קייטרינג חלבי לחתונה ואתם מבינים שלאוכל בחתונה שלכם יש השפעה על הצלחת האירוע כולו, אני מזמינה אתכם פשוט להשאיר את הפרטים שלכם כאן אצלי באתר ותוך זמן קצר אחזור אליכם עם מענה על כל השאלות בדרך לחתונה בלתי נשכחת.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>