קייטרינג לאירוע בבית

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בבית, נועה דניס - קייטרינג חלבי

Chef's Catering

אירועים בבית

לאחרונה אנו רואים הרבה מאוד אירועים שנערכים דווקא בבית עקב ההגבלות השונות שפוקדות את חיינו בחודשים האחרונים. הרבה מאוד חתונות, אירועי בר מצווה, ימי הולדת ושאר אירועים נערכים בבית בחוג המשפחה המצומצמת והחברים במקרים מסויימים, דבר שהופך את האירועים להרבה יותר מצומצמים מחד אך גם להרבה יותר אינטימיים ומיוחדים מאידך. אחד הדברים שיותר חשובים כאשר אנו מארגנים אירוע מצומצם שכזה בבית שלנו הוא דווקא קייטרינג לאירוע בבית אותנו נזמין ועל זה ניתן לכם מספר טיפים במאמר הבא.

אוכל מוכן אל מול אוכל טרי

אחת השאלות היותר נפוצות כאשר אנו מגיעים לסוגיית קייטרינג לאירועים בבית היא האם לרכוש אוכל מוכן מקייטרינג ורק להביא אותו אל האירוע ולחמם אותו לפני ההגשה שלו או האם לשכור את שירותיו של שף פרטי או שפית פרטית שיגיעו לבית, בו מתקיים האירוע כמובן, ויכין את האוכל במקום עבור כל האורחים. 

כאשר אנו בוחרים באופציה השנייה של שף פרטי שמגיע לבשל עבורנו במהלך האירוע שלנו אנו הופכים את מיד את האירוע לאינטימי ומיוחד יותר כאשר כל המוזמנים שלנו רואים את השף שמבשל להם במטבח שלנו, דבר שמוסיף גם יוקרה וייחודיות. על מנת לעשות זאת צריך להכין מקום במטבח שלכם בכדי שהשף יוכל לבצע את כל ההכנות הנדרשות בהיבט הלוגיסטי.

קייטרינג לאירוע בבית בניחוח שף

הכנת האירוע מראש

במידה ואנו מזמינים שף פרטי שמבשל את כל המנות במקום עלינו לבצע עבודת הכנה מקדימה יחד עם השף, שכן הדבר שונה באם היינו מזמינים אוכל מוכן מתפריט קבוע. אם אנו רוצים לתת לאורחים שלנו חוויה מושלמת עלינו לחשוב על תפריט בקפידה ביחד עם השף אותו בחרנו לאירוע שלנו. למשל, מומלץ לקיים מפגש מקדים עם השף בו תקבעו את המנות שיוגשו לאורחים שלכם בכל רגע נתון באירוע בין אם מדובר על מתאבנים לפני האוכל כאשר כל האורחים נאספים, מנות ראשונות לאירוע, מנות עיקריות וכמובן בחירת הקינוחים. בארוחת שף השף ישים דגש על כל הפרטים החל מסוג האלכוהול שילווה את המנות, דרך אופן הכנתן ועד שילובי הטעמים והסדר הנכון לארוחה. על אף שהאירוע נעשה במטבח שלכם בבית שהוא אינו מטבח תעשייתי מגוון המנות לא יהיה מוגבל. את המנות השף יקבע ביחד אתכם בהתאם להעדפות האישיות שלכם ושל האורחים שלכם וכמובן שבהתאם לתקציב אותו תקבעו מראש לכל הארוחה.

נועה דניס, קייטרינג חלבי - אירוע אינטימי בבית
קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בבית, נועה דניס - קייטרינג חלבי
קייטרינג חלבי, נועה דניס, קייטרינג לאירועים

קייטרינג לאירוע בבית - אוכל טרי ואיכותי

היערכות לוגיסטית

מעבר לאוכל עצמו יש להיערך בעוד מספר היבטים לקראת האירוע כאשר הכותרת של כולם היא הלוגיסטיקה מסביב. ברוב המקרים אין לנו בבית כלים למספר כה רב של משתתפים לצורך הסעודה ובטח שלא כלים יוקרתיים לאירוח. לכן, מומלץ לשכור את השירותים של חברות להשכרת ציוד לאירועים ולהשכיר מהם את כל הציוד אותו אתם צריכים בשביל להפוך את האירוע הביתי שלכם מושלם. בין הדברים אותם תצטרכו להשכיר יהיו שולחנות, כסאות, צלחות, כוסות שתייה, כוסות יין, סכו״ם, מפיות, עמדת בר לשתייה קלה וליינות ועוד.

אז שלום לכם ונעים להכיר. אני נועה דניס ואני שפית בעלת נסיון רב בתחום הקולינריה ועולם ההסעדה ובעלת חברת קייטרינג חלבי. בתקופה האחרונה ערכתי אירועים ביתיים רבים בהם הגעתי לבשל במטבח הביתי שלכם ולהעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינרית ייחודית, חד פעמית ויוצאת דופן. התפריט נקבע ביחד אתכם כאשר אני תמיד שמחה לאפשר ללקוחות שלי להביע את עצמם ולהכניס נגיעות מעולם הקולינריה והאוכל על מנת לתת טאץ׳ מקצועי לכל מנה. אני שמה דגש על אוכל מוקפד וטרי שמוכן בסטנדרטים הגבוהים ביותר כאשר ההגשה עצמה אל שולחנות האורחים נעשית בצורה אסטתית וכל מנה מספרת סיפור משלה. 

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>