קייטרינג ליום הולדת

Chef's Catering

חוגגים יום הולדת?

יום הולדת הוא תמיד אירוע מרגש. היום המזכיר לנו ולקרובים לנו ביותר שזה היום שלנו. היום שבו נולדנו וזו בהחלט סיבה למסיבה. בשנים האחרונות יצא לנו לקחת חלק באינספור הפקות ימי הולדת. מארגנים יום הולדת? נבנה לכם תפריט שמתאים במיוחד לכם במסגרת קייטרינג ליום הולדת מנצח.

איזה אירועים אנחנו עושים?

יום הולדת 18 שהפך גם לסוג של מסיבת גיוס, יום הולדת 30 – מסיבת הפתעה מדהימה שארגנה מישהי לבן הזוג שלה, יום הולדת 60 לסבתא, יום הולדת 80 לסבא, בת מצוות, בר מצוות ואפילו אפשר לומר שברית היא סוג של יום הולדת מאוד מיוחדת ועוד ועוד… אם הגעתם אלינו, אתם ודאי מעוניינים להשלים את התמונה עם קייטרינג ליום הולדת. 

קייטרינג ליום הולדת - קריטריונים לבחירה

אם כבר יום הולדת אז עד הסוף

אולי האמרה הזו תישמע לכם קצת כמו קלישאה, אבל אנחנו באמת מתייחסים לכל אירוע מכל סוג שהוא באופן הכי פרטני ועמוק שאפשר. אנחנו מתייחסים אליכם כאילו היינו אלו אנחנו שחוגגים יום הולדת לאדם הקרוב לנו.

אנחנו מבינים ומתחברים באמת מהבטן והנשמה לכל אחד ויודעים את המשמעות האדירה של הפקת יום הולדת. אנו מתייחסים לכל משפחה שמגיעה אלינו באופן הכי אישי ומעניקים את מלוא תשומת לב בכל שלבי התכנון.

מה חשוב לדעת לפני שמתכננים יום הולדת?

הדבר הראשון שחשוב להחליט הוא האם מדובר באירוע אינטימי או קצת יותר גדול. האם אתם רוצים להזמין רק את המשפחה הקרובה או אולי להרחיב קצת ולהזמין גם חברים, שכנים וקולגות? החלטה זו הינה קריטית משום שהיא תשפיע על מיקום הארוחה והתקציב.

את יום ההולדת תוכלו לחגוג בבית או בחצר הפרטית שלכם, באולם או גן אירועים, בחיק הטבע, במושב, בכפר או בקיבוץ. 

קייטרינג חלבי

קייטרינג ליום הולדת

אז מה זה אומר קייטרינג ליום הולדת בוטיק? זה אומר מנות ותפריטים שהם תוצרת ידי השף או במקרה הזה השפית. זה אומר שכל האוכל נעשה סמוך לאירוע עם חומרי הגלם הטריים ביותר והאיכותיים ביותר שיש בשוק ובעיקר שכל האוכל נעשה בעבודת יד. על כן אנו לא מתפשרים ומכינים אירועים מ- 20 עד 150 איש בלבד וכל זה עם הצוות הקבוע שלנו. 

איך האוכל מוגש?

אתם בוחרים. זו יכולה להיות ארוחה בסגנון בופה אותו אנו מעצבים במיוחד עבורכם או ארוחת שף של ממש המורכבת ממגוון של מנות אותן נתאים במיוחד עבור יום ההולדת שלכם.

רוצים לראות תפריט לדוגמה לחצו כאן >>

קייטרינג ליום הולדת - אירוע בוטיק - זה אומר שהאוכל מוכן כולו בעבודת יד

מה מייחד אותנו?

ידע ומקצועיות – כל המנות עוברות תהליך מחשבה יצירתי על ידי שתי שפיות סופר מקצועיות אשר רכשו את הידע , המקצועיות והניסיון שלהן במדינות שמהוות סמלים קולינריים בינלאומיים כמו צרפת ובלגיה.

עבודת יד – כל מנה ללא יוצא מן הכלל עשויה בעבודת יד על כל שלביה. הבצקים של הפסטה והרביולי, הפוקצ‘ות, המתבלים, הרטבים, הריקוטה לעוגה המדהימה שלנו. חומרי הגלם מגיעים אלינו כמו שהם ואיתם אנו עובדים. לעולם לא תקבלו רוטב או מתבל או כל דבר תעשייתי שכזה. אנו מאמינים כי לנגיעה של היד השפעה אדירה על הטעמים וכך גם על הצלחתה של יום ההולדת.

טריות ואיכות – לפני כל אירוע אנחנו מגיעים אל ירקנים שמגדלים את הירקות והפירות בעצמם ועל זה בעצם מתבסס כל התפריט שלנו. לכן גם התפריט שלנו משתנה בהתאם לעונה בשנה ולתוצרת המקומית.

שירות ברמה של מסעדת מישלן – כאמור, אנחנו רואים כל אירוע כחד פעמי. כל לקוח מקבל יחס אישי ומטופל בהמון תשומת לב, מחשבה ואהבה.

התאמת תפריט באופן אישי – אנו בונים את התפריט לאירוע בכל פעם מחדש. ניתן לשלב מנות צמחוניות, טבעוניות או מנות ללא גלוטן.

זה הרבה מעבר לשירות קייטרינג ליום הולדת – אנחנו דואגים להכל מא‘ ועד ת‘ במטרה שאתם תגיעו לאירוע שלכם כמו כל האורחים, בראש שקט ונטול דאגות. שולחנות, כסאות, ריהוט אלטרנטיבי, כלים, מפות, מפיות, אלכוהול, שתיה, מלצרים, ברמנים- כל השירותים תחת קורת גג אחת.

לפרטים נוספים אודות קייטרינג ליום הולדת, צרו איתנו קשר דרך האתר וביחד נחגוג עד שהיין ייגמר 🙂

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>