איך אנחנו יכולים להפוך את האירוע שלנו לבלתי נשכח?

Chef's Catering

אירוע בלתי נשכח – כמו שכן הוא – כזה שהאורחים שיוזמנו להשתתף בו יעזבו ברגשות של שמחה והנאה וידברו על האירוע במשך זמן רב, עם מי שנמצא בחוג החברתי שלהם, גם לאחר שהאירוע כבר הסתיים, אפילו מזמן. בדיוק כפי שנשמע הביטוי – אורחים אלה לא ישכחו את האירוע כל כך מהר, או בכלל, ירצו לשחזר אותו במידה והם בקרוב יארגנו אירוע משלהם וישמחו לספר לאחרים אודות ההנאה, התכנית האומנותית או על הפרטים הקטנים שהביאו לידי כך שהיה מדובר באירוע מיוחד במינו, ממש יוצא מגדר הרגיל. כאן המקום לשאול את השאלה החשובה והמתבקשת – איך עושים את זה?

יש כמה וכמה רעיונות להפקת אירוע בלתי נשכח. חשוב מאד לדעת שמקומם של האורחים באירוע במקומו מנוח, אך כאשר רוצים ליצור חוויות בלתי נשכחות – הן יכולות גם להיות כאלה שתהיינה קשורות למי שמארגן את האירוע או זה שלכבודו מבוצעת ההפקה מלכתחילה. כל אחת מהאפשרויות האלה תיחשב כהצלחה מסחררת וכעת זה הזמן לדון באפשרויות איך באמת אפשר להפוך כל מסיבה או הפקה לבלתי נשכחת, למיוחדת ומקורית הבה יותר מאחרות.

אז איך אנחנו יכולים להפוך את האירוע שלנו לבלתי נשכח?

התשובה הכללית והעקרונית היא – לחשוב באופן יצירתי, כלומר לחשוב מחוץ לקופסה. כאשר מבררים פרטים או מדברים עם ספק שירות זה או אחר – חשוב לשאול את עצמנו האם מדובר בשירות רגיל שהאורחים יצפו להיתקל בו באירוע או שאולי כדאי לחשוב מעט יותר ולהגיע דווקא לרעיון שונה שגם ישדרג את האירוע וגם יגרום להפתעה נעימה עבור האורחים. כך בנוגע לכל אלמנט הקשור בהפקה – בחירת מיקום, סוג האוכל שיוגש, אופן ההגשה, התכנית האומנותית והבחירה של מזכרות לאירועים שאותן יקבלו האורחים ממש לפני שילכו הביתה. כאשר כל אחד מהפרמטרים האלה יקבל התייחסות שונה מהמקובל – כבר ההפקה תהיה שונה.

גם (ובעיקר) כאשר אנחנו נמצאים דווקא בצד המארגן של האירוע או המסיבה – חשוב תמיד להעמיד את עצמנו בנעליים של האורחים, החברה ובני המשפחה שאנו עומדים להזמין לאירוע. האם נופתע כעת? האם היינו רוצים לקבל מתנה כזאת או אחרת? איך נגיב כשנראה דוכני מזון שלא ציפינו לו? כאשר חושבים אך ורק על האורחים קל יותר להעלות על הדעת רעיונות מקוריים שישדרגו פי כמה את האירוע ויהפכו אותו למיוחד במינו ואפילו לבלתי נשכח, וזו הרי הכוונה כולה. כאשר חושבים מנקודת המבט של האורחים קל יותר להבין מה ישמח אותם ומה יהפוך את האירוע בעיניהם לבלתי נשכח של ממש.

רעיונות לאירוע מיוחד במינו

להלן כמה רעיונות שיכולים לסייע הפיכת האירוע למיוחד במינו, בלתי נשכח ומוצלח במיוחד:

  • בחירה של מיקום חריג – לא אולם אירועים ולא גן או גינה. חצר פרטית או אפילו אירוע קטן שיתקיים בתוך הסלון הפרטי.
  • בחירה של סוג מזון מיוחד וחריג שבדרך כלל לא עושים בו שימוש באירועים, ללא קשר לסוג האירוע. בחירת קייטרינג איכותי מתאים.
  • בחירה של מזכרות מיוחדות שאתן ילכו האורחים הביתה – רצוי שתהיינה אלה מתנות שימושיות שיהיה לחברים ולבני המשפחה מה לעשות אתן לאחר שהמסיבה תסתיים.
  • בחירה של סגנון עיצוב חריג או יוצא דופן – צבעים נועזים, סגנון ייחודי, אתני או כזה שאי אפשר להישאר אדישים אליו ברגע שמגיעים אל המקום שבו תתקיים המסיבה.
  • הכנה מראש של תכנית אומנותית שבה האורחים לוקחים חלק או שתהיה משודרגת מתכנית אומנותית רגילה כפי שהאורחים מצפים לה.
מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>