שף פרטי עד הבית

Chef's Catering

 

במסעדה, במקרים רבים אין פרטיות, לפעמים יושבים לידכם אנשים קולניים דבר שהופך את הישיבה במסעדה לפחות נעימה הן עבורכם והן עבור האורחים היקרים שהזמנתם. מעבר לכך, אפשר לשבת במסעדה פרק זמן מסוים ואז נהוג לפנות את השולחן עבור לקוחות נוספים המעוניינים להיכנס אליה כך שפעמים רבות אתם מסיימים לאכול, משלמים אך יוצאים בהרגשה שלא מיציתם, שפרק הזמן ששהיתם במסעדה לא הספיק לכם ויש תחושה של החמצה.

אורחים חשובים או חברים קרובים המגיעים לבקר אתכם הן סיבות מצוינות להזמין אליכם הביתה את השפית נועה דניס שתבשל עבורכם ארוחת גורמה טעימה, במקום לגשת למסעדה.

אין כמו אווירה ביתית חמימה ונעימה, כל אחד מרגיש הכי בנוח בביתו הפרטי, כיף לשבת עם האורחים לאורך כמה שעות לפטפט, לצחוק, לשמוע יחד מוסיקה טובה וכמובן לאכול מטעמים. איך משלבים בין כל הרצונות הללו?

ארוחת שף

 

הפתרון הוא מאד פשוט, מתאמים מועד עם השפית נועה דניס, קובעים יחד איתה את התפריט הרצוי את מספר הסועדים שאמורים להגיע, את העלות הכספית של הקונספט שנבחר וזהו. כל השאר – זו כבר עבודה שלנו.

ביום שתואם, מגיעה נועה עם הצוות שלה ועם כל המצרכים הדרושים ומכינה במטבח הפרטי שלכם את המנות שהזמנתם, הכול מתנהל בזריזות ובמקצועיות רבה על פי סטנדרטים הנהוגים בחו"ל, כל הבית מתמלא בריחות משכרים, בתנור נאפים הלחמים, על הכיריים מבעבעים הסירים, הבצק עומד לתפיחה, הדגים ממתינים לתורם, הכול בסדר נע ומופתי, ובזמן שנקבע הכול מוכן.

נועה חותכת ומרסקת את הירקות ואת עשבי התיבול הטריים שנקטפו הבוקר, מוסיפה אין ספור תוספות מעניינות וייחודיות כמו אגוזי מלך, אגוזי פקאן, שקדים מולבנים, שילובים ייחודיים צבעוניים ומאד יצירתיים.

מכינים בצק לעלי פסטה טריים, עבור הכנת לזניה, פסטות ורביולי ממולאים בתרד, בטטה או גבינות הכול על פי הזמנת הלקוח.

כשמכינים כמות קטנה יחסית של כל אחד מסוגי המזון, מדובר בארוחות בוטיק איכותיות, ייחודית שכל אחד ממרכיביה טעימים מאד.

מגשים אסתטיים מלאים במאכלים מפתיעים, מוגשים בצורה נאה מאד למרכז השולחן, על הצלחות האישיות מוגשות המנות החמות והמהבילות לכל אחד מהסועדים. לאורך כל שעת הארוחה, מועברים לאורחים שפע של מטעמים נוספים בקצב הנוח לכם.

השפית נועה דניס, נותנת יחס אישי לכל סועד, מסבירה בלבביות את הרכב המנות המוגשות ועונה על כל שאלה.

פרק הקינוחים העשיר כולל פטיפורים יפהפיים, פחזניות, חטיפי שוקולד, עוגות שמרים והפתעות נוספות.

כל מה שסוכם, אכן הוגש במהלך הערב המקסים, המטבח נותר נקי ומצוחצח אחרי כל הפעילות בו, הלקוחות מאושרים, האורחים מאד מרוצים כך שהפתרון האולטימטיבי הוא שף עד הבית.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>