שף פרטי לאירועים גדולים

Chef's Catering

אירוע גדול משפחתי או עסקי, הוא אירוע הדורש תכנון רב, מחשבה מעמיקה ודאגה לעשרות פרטים קטנים וגדולים. המטרה של בעל האירוע ההיא שהאירוע יצליח ובגדול, ובשביל זה אני כאן לשירותכם

שרותי הקייטרינג הייחודים שאני מעניקה כוללים את כל המעטפת הנחוצה לכם ביום חשוב זה, ובעיקר מעניקה לכם שקט נפשי ורוגע כי הפקדתם את האירוע בידיים הטובות והמקצועיות ביותר.

את שירות שף פרטי לאירועים גדולים אפשר לבצע בחצר הבית שלכם, באולם, בטבע, בחוף הים, אצלנו בווילה או בכל מקום שתבחרו.

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל אירוע, הוא הקולינריה, על פי איכות המזון וטעמו המשובח, יחליט הקהל אם האירוע יוכתר כמוצלח או מוצלח מאד ! המשימה שלי היא ששביעות הרצון של הקהל תהיה מקסימלית, האוכל יערב לחיכם והם ייהנו מכל מאכל שיוגש לצלחתם.

השלב התכנוני הוא השלב החשוב ביותר בהתארגנות לאירוע גדול, במהלך הפגישות וההתייעצויות שהצוות שלי ואני מקיימים עם מזמיני האירוע, אנו מקבלים את מלוא המידע הדרוש לנו:

  • מיהו הקהל שאמור להגיע, גילאי המוזמנים, מהו טעמו, איזה סוגי מזון אהובים עליהם והאם יש בקשות מיוחדות כמו אוכל טבעוני, אוכל ללא גלוטן וכו', כל זאת כדי לתכנן לפרטי פרטים את הנושא הקולינרי ולהתאימו אליהם.
  • מהם הפריטים הנוספים שיש לארגן עבור האירוע על פי סוגו, ספסלים, כסאות, שולחנות, בר משקאות מקרן וכו' .

על פי מידע זה ועל פי התקציב שנקבע, אנו מרכיבים את התפריט המומלץ הבנוי מקונספט ייחודי הכולל שפע של מאכלים טריים וטעימים.

חומרי הגלם שעמם אנו מייצרים את מוצרי המזון המשובחים שלנו, נרכשים תוך הקפדה יתרה על איכותם, ירקות טריים ישירות ממשקים חקלאיים, דגה טרייה המגיעה היישר מהנמל, סוגים שונים של קמח שמהם אנו יוצרים פסטות טריות, בצקיים צרפתיים ואחרים, מיני מאפה מיוחדים ולחמים ריחניים וטעימים.

איכות המזון שלנו היא ללא פשרות, ושיטות הייצור נעשות בטכניקות חדשניות התואמות את הסטנדרטים הקפדניים ביותר הנהוגים בארה"ב ובאירופה. המטבח נקי ומצוחצח, כל אחד מהעובדים יודע בדיוק את מטלותיו ואת לוח הזמנים שעל פיו הכול אמור להיות מוכן.

אנו עובדים עם ספקים אמינים בתחומים שונים, המספקים עבורנו הן מוצרי מזון על פי ההנחיות שלנו הן ציוד נלווה כמו שולחנות, כסאות, מקרנים ועוד. הלוגיסטיקה כולה מתבצעת על פי הסטנדרים שהצבנו ולכן ברוב המקרים כל הציוד מגיע לשטח זמן רב לפני האירוע כך שנוכל לארגן את הכול בזמן לאירוע מושלם.

אני מתייחסת באהבה רבה לכל אירוע, מבחינתי כל אירוע כזה הוא אירוע שלי ולכן מבצעת אותו באהבה רבה ובתשומת לב מיוחדת לכל פרט ופרט.

המוטו שלי הוא לפעול באופן אמין ומקצועי, לתת את מלוא תשומת הלב הנדרשת, להנאת בעלי האירוע וכל הסובבים ולהצלחה מטאורית של כל אירוע.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>