שף מארח – טרנד של ארוחות שף בבית השף

שף מארח, נועה דניס

Chef's Catering

עולם הקולינריה הישראלי עבר בשנים האחרונות קפיצת דרך משמעותית. רבים מאיתנו, שעד לפני זמן לא רב פשוט נהנו מאוכל בלי להקדיש לו מחשבה רבה, התחילו לצפות בתוכניות בישול, לצאת לסיורים קולינריים בארץ ובחו"ל, לקבל השראה ורעיונות וליישם בעצמם במטבחם הביתי. המהפכה הזאת הפכה את כולנו לאניני טעם יותר מבעבר, כשביטויים כמו "מחמצת", "התססה" או "farm to table" הפכו לחלק מהשיח היומיומי שלנו. במציאות כזו, שבה השפים הם הכוכבים והאוכל הוא מרכז השיחה, קל להבין כיצד חל גידול משמעותי בדרישה לארוחות שף מארח פרטיות ומותאמות אישית.

החלום על שף מארח המכין ארוחת גורמה מיוחדת לאורחים שלכם הוא כבר לא בשמיים. יותר ויותר משפחות העורכות אירועים בביתם הפרטי או באתרים אחרים מזמינות שפים מקצועיים שיכינו את הארוחה וידאגו לכל האירוח מתחילתו ועד סופו – אספקת חומרי הגלם, ההכנות, הבישול והאפייה, ההגשה והניקיון. החוויה של ארוחת שף שנתפרה במיוחד לאירוע ונאכלת בחברתם האינטימית של האנשים הקרובים לנו ביותר היא חוויה נפלאה ומיוחדת שמשאירה טעם של עוד.

ארוחת שף בבית השף

נועה דניס - שפית פרטית

עוד לפני שהופיע בחיינו הטרנד של ארוחות שף פרטיות, הקייטרינג של השפית נועה דניס כבר עסק בכך במרץ. נועה, שמאחוריה שנים ארוכות של לימודי קולינריה ועבודה במטבחים מגוונים ברחבי העולם, הביאה את הידע והניסיון העשירים שלה עד לביתם של לקוחותיה כאן בישראל והעניקה להם חוויה מיוחדת ונפלאה שעונה בדיוק על הדרישות והתשוקות שלהם. בבסיס ההצלחה עומדים חומרי גלם מעולים, עבודת יד קפדנית ומלאת אהבה, יחס חם ואישי, יצירתיות ואסתטיקה, הקשבה וניסיון לספק מענה מוצלח לכל אתגר. כל אלו יחד יבטיחו כי האירוע הבא שלכם יהיה בלתי נשכח.

מה האפשרויות שלכם

לצד האפשרות להזמין את השפית נועה לביתכם, תוכלו גם לבחור באתר אחר לקיום הארוחה. אם מספר האורחים עולה על מגבלות האירוח של הבית, ניתן לקיימו באתרים חלופיים. אנחנו מציעים לכם אירוח מלא ומושלם בווילה הפרטית שלנו בישוב כפרי במרכז הארץ שעוצבה במיוחד על מנת להעניק חוויית אירוח מושלמת לעד 45 אורחים. הבית המעוצב, החצר היפה, השולחנות המעוצבים וכל שאר פריטי העיצוב והאווירה שהוכנו מתוך מחשבה מעמיקה ותשומת לב לכל פרט יספקו תפאורה מושלמת לערב המיוחד שלכם עם אורחיכם ולארוחת הבוטיק האיכותית שהיא שיאו של הערב.

קייטרינג לחתונה, נועה דניס - קייטרינג חלבי
שף מארח, נועה דניס
שף מארח נועה דניס, קייטרינג חלבי

אתם בוחרים את המקום וכמות האנשים ואנחנו נדאג לשאר

כל סוגי האירועים

אז בין אם תזמינו את הקייטרינג החלבי של נועה לביתכם ובין אם תבחרו להתארח בביתה של נועה, צפויה לכם חוויה מסחררת לכל החושים. השירות של שף מארח מתאים למגוון אירועים – אירוע יום הולדת או מסיבת רווקות, ארוחת חג או אירוע מקצועי. תוכלו לבחור את סוג הארוחה – ארוחת ערב או צהריים ואולי בראנץ' – ולעצב יחד עם השפית את התפריט המתאים ביותר לאירוע ולהרכב האורחים שישתתפו בו, כך שכולם יצאו שבעים ומרוצים.

חלק מהאירוע שלכם

מבחינתנו, זו זכות גדולה להשתתף בשמחה שלכם. כשאתם פותחים בפנינו את ביתכם, מכניסים אותנו אל המטבח הביתי שלכם ונותנים לנו את החופש לעשות את הקסמים שלנו – אנחנו מחויבים לעשות הכול על מנת שתהיו שבעי רצון ואף למעלה מכך. ואם אתם אלו שמגיעים להתארח בביתנו, תגלו במהרה שבדיוק כפי שהבטחנו – הבית שלנו הוא הבית שלכם. לכם נשאר כעת רק להזמין את האנשים שאתם אוהבים לחלוק עמכם את היום המיוחד. מעוניינים לשמוע עוד על שף מארח >>

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>