קייטרינג לשבת חתן לאירוע של פעם בחיים

Chef's Catering

שבת חתן, לחתן הבר מצווה או לחתן החתונה, הוא אירוע מרגש מאד הגורם לאושר רב לחתני השמחה ולמשפחה המורחבת המקיפה אותו.

את האירוע נהוג לחגוג בסמוך לבית הכנסת, בביתם של החתנים או באולם סמוך.

לנועה דניס קייטרינג לשבת חתן איכותי ביותר – הצוות הלוגיסטי שלנו ישמח לקחת חלק באירוע מרגש זה ולטפל בכל הדרוש למשפחה כדי שהאירוע יוכתר בהצלחה!

בעת תכנון שבת חתן, נקבל את מלוא המידע על הרכב האורחים, גילם והעדפות האוכל שלהם, אם יעדיפו אוכל טבעוני או ללא גלוטן, כדי להיערך בהתאם.

אפשר לערוך את המפגש המשפחתי בוילה היפהפייה של נועה דניס במושב קדרון, הגינה המטופחת מאפשרת לכולם להתרווח בכיסאות הנוחים ובכורסאות המפנקות על המדשאה, ליהנות מהטבע המבצבץ בכל פינה, ומהריחות של עצי הפרי הנישאים באוויר.

אם בחרתם לחגוג בכל מיקום אחר, כל המאכלים יוכנו מראש, ייארזו כיאות ויגיעו בבטחה למקום האירוע. כאן הכול יאורגן במגשים יפהפיים ובכלי אוכל מרהיבים ביופיים. כל ההגשה היא אסתטית ונעימה מאד למראה ויוצרת אווירה נעימה ביותר באירוע כולו.

במטבח המוקפד של מאיה דניס שורר ניקיון בכל פינה ופינה, הכול מסודר, מאורגן והמאכלים נערכים זה אחרי זה בסדר מופתי, בארגון שתוכנן מראש לשימוש יעיל ונכון בכיריים ובתנורים בהתאם לסטנדרטים המקובלים במטבחים המובילים בארה"ב ובאירופה.

התפריט נבחר מראש ובהתאם לכך, נרכשים עבור המנות השונות ירקות באיכות יצוא, עשבי תיבול טריים שרק נקטפו בשדות, ופירות העונה הכוללים פירות יוצאי דופן במראה ובטעם, פיטאיה, פסיפלורה, פפאיה, אנונה ועוד, בהתאם לעונות השנה, המוסיפים פאן אקזוטי למגש הפירות הצבעוני.

ישראלים אוהבים פסטה, ונועה דניס מקפידה להכין עלי פסטה טריים מבצק צרפתי משובח המשמשים להכנת סוגים שונים של לזניות עם ירקות וגבינות, פסטות שונות, סוגים מפתיעים של רביולי, כולם מוגשים ברטבים מפנקים המוסיפים המון טעם למנה כולה.

קייטרינג לשבת חתן נועה דניס יגיש בתחילת האירוע את המאכלים האהובים על הילדים כמו פוקצ'ות, פיצות וכריכונים טעימים ומפנקים. המבוגרים ייהנו משפע של לזניות קישים אישיים בטעמים מפתיעים, כמה סוגי פסטה עם רטבים שיהפכו אותם למעדני מלכים ורביולי ממולא בירקות טעימים. דגים שנאפו בתנור בשפע של עשבי תיבול טריים ומנות מפתיעות נוספות.

מנת הדגל, היא הקינוחים המפנקים המוגשים בשפע, לאורחים קשה לבחור מה לאכול כיוון שהכול נראה מזמין ומפנק, מוסים בכוסות אישיות של שוקולד, גבינות ופירות במרקם ייחודי. כמה סוגי עוגות מרהיבות ומבחר גדול של פטיפורים מחומרי גלם שונים.

קייטרינג לשבת חתן של נועה דניס יהיה חגיגה לעיניים ולחך והצוות המיומן עושה כל שניתן להצלחת האירוע!

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>