קייטרינג לאירוע בר מצווה

Chef's Catering

כמה חודשים לפני מועד הבר מצווה ובמקביל ללימודי הפרשה בלימודי התורה, מתחילים לחשוב על החגיגה. איפה לחגוג ומתי? האם לחוג המצומצם של המשפחה הקרובה או אירוע רב משתתפים? ההתלבטויות הן רבות אך בסופו של דבר מתקבלת ההחלטה.

אם בחרתם לחגוג בביתכם, בחצר הבית או ליד בריכת השחייה, באולם ששכרתם או בטבע, קייטרינג נועה דניס ישמח מאד לפנק את האורחים ולהעניק להם חוויה מעצימה שיזכרו זמן רב אחרי האירוע המרגש.

באירוע מושקעת מחשבה רבה, על כל פרט ופרט, עיצוב יפה התואם את האירוע, הבאת מלוא הציוד הדרוש כמו כורסאות, כסאות גנראטור ועוד.

הכנת התפריט המתאים לבר מצווה, תואמת את אופיו של הקהל, קהל מבוגרים וקהל צעירים והמאכלים השונים הם האהובים על כל סוגי הקהל. מעבר לכך, אם יש דרישה למאכלים טבעוניים או ללא גלוטן, אנו דואגים גם לקהל זה לאוכל משובח וטעים מאד.

קיימת גם אפשרות לחגוג בר מצווה במושב קידרון, מקום מושבה של השפית נועה דניס המתאים לאירוח כמות של 150-100 אורחים, בגינה המטופחת הכוללת עצי פרי ומדשאות ירוקות.

במטבח המשוכלל, מכינים את כל המנות שהוזמנו לאירוע הבר מצווה, סדר העבודה תואם מראש כדי ליצור תיאום וניצול מקסימלי של התנור, הכיריים והמכשור הנוסף המשרת את צוות הטבחים והשפית. בסטנדרטים התואמים את שיטת העבודה הנהוגה בארה"ב ובאירופה, כל אחד יודע את משימותיו, הכול מתנהל בסדר מופתי, ברמת ניקיון מוקפדת ללא פשרות כך שכל המאכלים יהיו מוכנים במועד לרווחת קהל המוזמנים.

הקייטרינג החלבי לבר מצווה כולל כריכוני גבינה נימוחה, פוקצ'ות, פיצות, מטבלים, לחמים חמים וריחניים ושפע סוגי גבינות רכות וקשות באיכות ללא פשרות.

סלטים במרקמים ייחודיים, כל אחד מהם בנוי מירקות המשולבים בירקות צבעוניים נוספים, גבינות, קרוטונים, פירות יבשים ושפע המצאות חדשות ומפתיעות. הרטבים העשירים של כל אחד מהסלטים הופכים אותם לתענוג אמתי.

מעלי הפסטה הטריים שהוכנו במטבח, יוצרים כמה סוגי רביולי האוגרים בתוכם בטטה, פטריות, תרד או גבינות, ומוגשים עם רטבים צבעוניים היוצרים חגיגה לעיניים ולחך. לזניות וקישים צבעוניים מצטרפים לחגיגה, מטבלים, אנטיפסטי, שיפודי ירקות וגבינה ושפע הפתעות נוספות.

אף אחד מהאורחים לא יוותר על פירות אקזוטיים שיוגשו להם, ובטח לא על הקינוחים המיוחדים העשויים מגבינה, שוקולד, פירות יבשים וחומרים משובחים נוספים, כמה סוגי עוגות במילויים טעימים וכוסות אישיות של מוסים מפירות כמו פסיפלורה, גבינה ושוקולד.

ההקפדה על מילוי מלוא ההזמנה הופכת את קייטרינג נועה דניס לקייטרינג ששמו הולך לפניו באיכות המזון, בעמידה בלוחות זמנים ובביצוע התואם בדיוק את ההזמנה שסוכמה, ובהתאם לסטנדרטים הבין-לאומיים בתחום זה.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>