קייטרינג חלבי לאירועים קטנים ברחובות

נועה דניס, קייטרינג חלבי

Chef's Catering

חוגגים ממש בקרוב יום הולדת, בר מצווה או שבת חתן? מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים ברחובות? אני שמחה לבשר לכם שהגעתם בול למקום הנכון! נעים מאוד להכיר אני נועה ואני הבעלים של חברת קייטרינג המפיקה אירועי בוטיק ייחודיים.

בפוסט הבא אנסה להסביר לכם את השקפת העולם שלי לגבי אירועים קטנים ומדוע אני מאמינה וחושבת שהם יותר מוצלחים מאירועים גרנדיוזיים מרובי משתתפים.

קייטרינג לאירועים קטנים ליד הבית

האנשים הקרובים לנו

מיקס של רגשות – אירוע הוא דבר משמח, מרגש, לפעמים אפילו חד פעמי. יש אירועים שהם כל כך משמעותיים עד שהם אפילו גורמים לסוג של לחץ אצל האנשים שמפיקים את האירוע. לכן, אני מאמינה שבאירועים מהסוג הזה אנחנו צריכים להזמין את האנשים שהכי קרובים לנו, הכי יקרים לנו, הכי חשובים לנו. אם נבחר להפיק אירוע גדול, לא נצליח להתגבר על הלחץ שאנחנו מרגישים ובמקום להנות מהאירוע, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו הולכים לאיבוד.

יותר קל ליצור הרמוניה – באירוע קטן הרבה יותר קל ליצור איזון והרמוניה בין כל מרכיבי האירוע בין אם זה התאורה, הסאונד, המוזיקה, האווירה, האוכל ופתרונות הישיבה.

הכי אינטימי והכי אישי

האווירה שונה לגמרי – דמיינו את עצמכם מגיעים למקום הומה אנשים. בהתחלה יהיה לכם קשה להבין מה קורה, אולי אפילו לא תצליחו למצוא את המקום שלכם. תתקשו להגיע לברמנית כדי לקבל את השתיה האהובה שלכם, שגם כנראה לא תוגש לכם באופן הכי מדויק כי היא תהיה עסוקה עם עוד עשרות ממתינים. ייקח לכם זמן למצוא פרצוף מוכר, איזו כורסא נוחה לשבת ולכן לא בטוח שתרגישו בנוח. דמיינו את אותה סיטואציה רק עבור מישהו אחר שאתם מזמינים לאירוע שלכם. לעומת זאת, באירוע קטן, הכל יהיה הרבה יותר אינטימי, נעים, שקט, תצליחו לקבל בדיוק את מה שאתם מחפשים ותזהו פרצופים מוכרים באופן מיידי ככה שתצליחו להשתלב ולהרגיש בנוח. זו אחת הסיבות שאני כל כך אוהבת אירועים קטנים של מקסימום 100 מוזמנים.

נועה דניס - קייטרינג חלבי
אירוע חתונה - קייטרינג חלבי נועה דניס
נועה דניס, קייטרינג טבעוני

קייטרינג חלבי בוטיק לאירוע בלתי נשכח

איזה אירוע תקבלו אצלנו?

כמובן שיש עוד סיבות שגורמות לי להתאהב בכל פעם מחדש באירועים קטנים, אבל אלו העיקריות והמרכזיות שבהן.

כמו שכבר אמרתי, הקייטרינג שלנו מתמקד בהפקת אירועים קטנים, אירועים בוטיקיים. אלו יכולים להיות אירועים שיתקיימו אצלכם בבית הפרטי כמו למשל ארוחת שף ססגונית לכבוד יום הנישואין שלכם, זו יכולה להיות מסיבה בחצר שלכם או של ההורים שלכם לכבוד האירוסין, חגיגת יום הולדת 80 לסבתא, שבת חתן בבית הכנסת השכונתי או כל אירוע אחר שאתם חולמים עליו. התפקיד שלי הוא לשים את הדגש על כל הפרטים – הגדולים והקטנים, להפוך את האירוע שלכם לחוויה קולינרית חד פעמית ואת זה אני עושה על ידי הקשבה לצרכים המדויקים שלכם. אני מקפידה על שילוב ייחודי בו אני בוחרת בחומרי גלם סופר איכותיים וטריים לכל מנה שנכנסת לתפריט לבין שירות שהוא לא פחות ממעולה לאורך כל האירוע. המנות משלבות השראה אינסופית ממקומות מרהיבים בהם ביקרתי ברחבי העולם ואתם פשוט יכולים להנות מכל הטוב הזה.

דברו איתנו ונתכנן ביחד

אז אם אתם מחפשים להפיק אירוע מיוחד, שונה, אחר, בוטיקי ומרגש, הגעתם למקום הנכון ואני יותר אשמח מללוות אתכם בתהליך הזה שלב אחר שלב. הצוות שלי ואני מפיקים את כל סוגי האירועים. כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלי באתר ואני אדאג לחזור אליכם ממש בקרוב.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>