קייטרינג חלבי לאירועים באביב

קייטרינג חלבי, נועה דניס שפית פרטית

Chef's Catering

קייטרינג חלבי לאירועים באביב - המלצת השף

האביב היא ללא ספק העונה האהובה עליי. משהו באוויר שהופך בן רגע ממקפיא לנעים ומחמם, הפרחים בכל פינה ואפילו אם עוצרים לרגע את הטירוף של היום יום אפשר לשים לב למלאכתן המעוררת השראה של הדבורים. השווקים מתחילים להפוך צבעוניים מתמיד וזה הזמן המדויק שבו היצירתיות והדמיון לא מפסיקים לעבוד. יש פירות וירקות שזו העונה היחידה בשנה שהם עסיסיים וטעימים כל כך, רכיבים שמעצימים כל מנה שקשה עד בלתי אפשרי לוותר עליהם, גם אם נדרשת לי מלאכת שכנוע קלה בזמן בניית תפריט. תרד טורקי, פול ירוק, ארטישוקים ירושלמים מהממים, אפונהת גינה… לצדם מתחילים לבצבץ להם בין הדוכנים ענבים מרהיבים, תאנים ואפילו עם קצת מזל אפשר כבר למצוא מלונים זהובים. המגוון הוא עצום ואינסופי. אני בוחרת לשלב את הרכיבים העונתיים בשלל מנות כמו סלטים טריים עם פירות טריים או אפויים ועשבי תיבול, מנות פסטה מרעננות וכמובן בקינוחים ובעוגות. כל המנות עשויות עבודת יד קפדנית ומדויקת.

קייטרינג חלבי רעיונות השף

מפיקים אירוע אינטימי? איך אני נכנסת לתמונה?

בעיני אוכל באירוע הוא הכל. זה לא עוד ספק שבוחרים כדי לסגור פינה לאירוע. אוכל הוא מסוג הדברים שהופכים את האירוע למה שהוא. האוכל יקבע האם האירוע יהיה בינוני, רגיל וסנדרטי או מרהיב, עוצמתי ובלתי נשכח. אנשים מחכים לאוכל שיוגש באירוע אליו הם מוזמנים. הם פחות מחכים לשיר או מנגינה כזו או אחרת, פחות מחכים לעיצוב. הם יותר באים להנות. אוכל בשילוב אלכוהול מדויק זו ההנאה. מלבד זאת, האוכל מייצר מפגש בין האורחים ואם הוא טוב, הוא מיד מעלה חיוכים, הוא מיד מייצר אינטרקציות, גם של אנשים שלאו דווקא מכירים אחד את השני מבעוד מועד. כשהאוכל טוב, הכל טוב. לכן, חשוב לבחור חברת קייטרינג חלבי לאירועים  שמקפידה להכין או אני רואה את זה אפילו כיצירה אז לייצר אוכל מדויק להפליא, טעים שעושה לכולם טוב על הלב.

מזנון באירוע, קייטרינג חלבי נועה דניס
נועה דניס, קייטרינג חלבי - אירוע אינטימי בבית
קייטרינג לאירועים ברחובות

קייטרינג בוטיק לכל עונות השנה

טריות היא מילת הקסם שלי

מה שהופך את האוכל לטוב ולכזה שמייצר חויה קולינרית בלתי נשכחת הוא שילוב בין טריות לבין עבודת יד. התחלתי את הפוטס בחיבור שיש לי לעונת האביב, אבל זה נכון לאורך כל השנה. בכל עונה אני מקפיד להקשיב למה שלטבע יש להציע לי ולשם אני מכוונת בבחירת התפריט בכל פעם מחדש. אי אפשר להתעלם ממה שלתוצרת יש להציע. לא רק שזה תמיד פוגע בול, זה מייצר בפה חוויה בלתי נשכחת כי הטעם הוא פשוט אלוהי.

בופה או הגשה?

אני מתאימה את עצמי אליכם, לתקציב שלכם וכמובן לקונספט שאתם רוצים ליצור באירוע שלכם. שתי האופציות מדהימות ומאפשרות ליצור תפריט מגוון, מדויק עם דגש על איכות וטריות מהמנות הראשונות, דרך העיקריות ועד הקינוחים. תבחרו קייטרינג לאירועים שיודע לעשות את שניהם.

אז איך זה עובד?

אחרי שבחרתם את הלוקיישן לאירוע שלכם וחשבתם פחות או יותר כמה מוזמנים יגיעו (גם בזה אני יכולה לעזור כמובן), נוכל לבחור ביחד את המנות שייכנסו לתפריט, להחליט אם תרצו לגבי העיצוב והאווירה, האלכוהול שהכי מתאים לאוכל וללכת עם זה עד הסוף. המטרה שלי היא להפיק ביחד אתכם ובשבילכם אירוע שלא יישכח עוד הרבה מאוד זמן, להעלות חיוכים על הפנים ולשמוח.

5 טיפים לאירוע מנצח

  1. הקשיבו ללב ולכו עם האינטואיציה שלכם
  2. אם צריך להתפשר על משהו, נסו שזה לא יהיה באוכל ובאלכוהול
  3. כל המוסיף גורע
  4. עדיף פשוט, אותנטי ומדויק מאשר מורכב, גרנדיוזי ושעושה רעש
  5. עשו כל מה שאפשר כדי להיות רגועים לפני ותוך כדי האירוע
מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>