קייטרינג חלבי – טרנד חדש באירועים

נועה דניס, קייטרינג לאירועים, בופה חלבי

Chef's Catering

טרנד חדש באירועים

בעבר הלא רחוק מאוד, הדבר אולי הראשון שהיינו מבחינים בו באירוע כמעט מכל סוג שהוא הוא הריח של הבשרים שהיו נצלים על האש. ככל שהזמן עבר, עוד ועוד משפחות, זוגות צעירים שמתחתנים ומפיקי אירועים בוחרים ללכת דווקא לכיוון של קונספט אחר. שונה. קוראים לזה קייטרינג חלבי. התפריט החלבי באירועים מציע שפע, רמה גבוהה, מגוון אינסופי של מנות לצד דיוק מופתי  וקלילות היוצרים חוויה קולינרית ייחודית, שונה ומרעננת. הנה 5 סיבות מדוע שווה לבחור בתפריט המבוסס על קייטרינג חלבי על פני כל אופציה אחרת.

כל הסוגים כל המינים

 בשונה מסוגי קייטרינג אחרים שמעט מגבילים אותנו, בקייטרינג המבוסס על מנות חלביות, השמיים הם הגבול. יש כל כך הרבה אפשרויות החל מסלטים טריים וצבעוניים בשלל סוגים וסגנונות, מנות דג מעולות, מאפים עבודת יד, פסטות טריות בשלל מילויים ועוד. המגוון הוא כל כך גדול כך שניתן ליצור שפע על השולחן, לא משנה אם בחרתם באירוע בסגנון בופה או באירוע בו האוכל מוגש ישירות לשולחן. כך או כך, לכולם יהיה מה לאכול וזה מאוד חשוב לתת הרגשה טובה לאורחים שלנו, גם לאלה הצמחונים והטבעונים.

קייטרינג בוטיק חלבי והכל בעבודת יד

הפשטות תמיד מנצחת

בקייטרינג חלבי לא צריך להתחכם. מספיק שאנחנו בוחרים חומרי גלם עונתיים, איכותיים, טריים וטובים. זה מה שעושה את ההבדל בין עוד מנה לכזו שהיא פשוט וואו ואי אפשר לעמוד בפניה. השילובים המיוחדים שניתן ליצור למשל בין מתיקות לחמיצות, בין פרי לגבינה, בין ירק שהופך להיות הכוכב על המגש לבין דג שרק דגו אותו באותו יום הוא שילוב בהחלט מנצח ומרגישים את זה לאורך כל האירוע, מהמנה הראשונה ועד הקינוח.

קל לעיכול

מכירים את התחושה הזו אחרי ארוחה כבדה? תחושה שכל מה שאנחנו רוצים לעשות הוא פשוט לישון? באירועים המבוססים על תפריט חלבי זה לא קורה משום שהמנות קלילות, כייפיות ועוברות בקלות במערכת העיכול.

פשטידת פרסה של השפית נועה דניס
פוקצ'ה ביתית. נועה דניס קייטרינג חלבי ושפית פרטית
אירוע חתונה - קייטרינג חלבי נועה דניס

קייטרינג בוטיק זה אומר שאת הכל אנחנו מכינים בעצמנו

קינוחים עשירים ושווים במיוחד שאי אפשר לעמוד בפניהם

אין מה להשוות בין קינוחים המיוצרים מחומרי גלם פרווה לבין קינוחים עשירים בחמאה, שמנת וגבינה איכותית. זה משהו אחר במרקם, בטעם ובסיומת של כל הארוחה. אז אם אתם חולמים שבאירוע שלכם יהיו גלידות שמנת מפנקות, עוגות עשירות במסקרפונה עבודת יד ופטיפורים שאי אפשר לעמוד בפניהם, כנראה שאתם צריכים לבחור בתפריט חלבי.

טיפים לבחירת קייטרינג חלבי

  • וודאו שיש התאמה בין גודל האירוע לסוג הקייטרינג שאתם בוחרים.
  • וודאו שהקייטרינג מצויד לוגיסטית להפיק לכם את האירוע בהתאם למיקום שבחרתם.
  • שימו לב שאתם מתחברים למנות, לתפריט ושיש גמישות מסוימת לשינויים.
  • תרגישו שאתם מתחברים לשף שעומד מולכם ושיש התאמה בין בחירת הקייטרינג, לקונספט ולאווירה שאתם מחפשים ליצור באירוע שלכם.

מחפשים קייטרינג חלבי אחר?

נעים מאוד להכיר! שמי נועה דניס ואני השפית והבעלים של קייטרינג בוטיקי ייחודי ויוצא דופן. המטרה שלי היא תמיד להפוך כל אירוע למשהו מאוד מיוחד, אינטימי ומותאם אישית לצרכים שלכם. אחרי שנים של מסע ארוך בעולם, לימודים ועבודה קשה, בניתי את הבייבי הפרטי שלי ואני כאן להגשים לכם את החלום. כל המנות בתפריט עברו תהליך מחשבתי ארוך בו השקעתי את כל המאמצים והאנרגיות כדי ליצור עבורכם ועבור האורחים שלכם, חוויה קולינרית אחרת, שונה ויוצאת דופן. המנות כולן עשויות מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שנבחרו בקפידה רבה וכל המנות עשויות עבודת יד קפדנית. אז כל שנותר לכם הוא פשוט ליצור איתי קשר ואשמח לחזור אליכם בקרוב.

אני כאן לכל שאלה או בקשה ואשמח ללוות אתכם, לתכנן ביחד אתכם את האירוע הבא שלכם ולהגשים חלומות. אנו מפיקים את כל סוגי האירועים: חתונות, ימי הולדת, מסיבות, בריתות, בר מצוות, בת מצוות, מסיבות רווקות, שבתות חתן, חינות, אירועים עסקיים ועוד. זכרו, קייטרינג זה לא רק אוכל, קייטרינג הרבה מעבר.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>