קייטרינג חלבי בנס ציונה

נועה דניס- קייטרינג חלבי

Chef's Catering

מתכננים אירוע משפחתי?

מחפשים קייטרינג חלבי בנס ציונה? רוצים להתרחק קצת מההמולה של היום יום ולהנות מאירוע בוטיקי איכותי, ברמה גבוהה מבלי להתפשר על שום רכיב בדרך? אני שמחה לומר לכם שהגעתם למקום הכי מדויק שיכולתם לחשוב עליו ואנחנו עומדים ביחד להפיק אירוע בלתי נשכח, כזה שיעשה לכם וגם לאורחים שלכם הרבה שמח על הלב. נעים מאוד. קוראים לי נועה דניס ואני הבעלים של חברת קייטרינג חלבי בה מבשלים אוכל אמיתי ואיכותי מהלב. התפריט מבוסס על מנות חלביות צמחוניות ואני מציעה ללקוחות שלי שפע, מגוון ודיוק בטעמים.

איך אני רואה אוכל באירועים?

הרבה פעמים אנחנו רואים איך משווים אוכל לעולם האומנות והיצירה. הרי לא סתם הטבע יצר אינספור סוגים של חומרי גלם: ירקות, פירות, עשבי תבלין שאפשר להכין מהם כל כך הרבה דברים וליצור ארסנל שלם של טעמים. בכל פעם שאני מפיקה אירוע וחושבת על התפריט, הדמיון שלי מתחיל לעבוד שעות נוספות ויוצר דברים חדשים, עבורכם. בעיניי לאוכל בכל אירוע יש חשיבות מכרעת והוא זה שהופך אירוע לייחודי. אוכל מייצר אווירה טובה במקום מסוים, הוא מחבר בין אנשים, הוא גורם לנו להנאה ולחידוד שלכל החושים שפועלים כמעט בסנכרון מלא בזמן הטעימה. לכן, שבוחרים חברת קייטרינג לאירוע, חשוב שלא להקל בתהליך הזה ראש ולבחור בקפידה רבה אתה אוכל שיסב לכם ולאורחים שלכם הרבה מאוד אושר.

קייטרינג בנס ציונה - קריטריונים לבחירה

מי אני?

אני נועה דניס וכבר למעלה מ-20 שנה שכל מה שאני עושה קשור לאוכל. לפני כמה שנים החלטתי לחזור לארץ אחרי המון שנים בחו“ל, שנים בהן למדתי באחד מבתי הספר המובילים בעולם לבישול וקולינריה, שנים בהן הפקתי אירועים מכל הסוגים, שנים בהן בישלתי, אפיתי ויצרתי אוכל. עכשיו אני פה להפיק עבורכם אירועים מיוחדים. השילוב בין הניסיון, הידע והאהבה הגדולה שלי לאוכל ואנשים הופכים כל אירוע לבלתי נשכח. בחרתי בתפריט חלבי המשלב בין יוון, ישראל, צרפת ואיטליה, מבוסס על חומרי גלם סופר איכותיים, עונתיים וטריים במטרה ליצור זרימה ,אנרגיה ושפע עלה שולחן. אני מאמינה כי לרכיבים שאני מכניסה במנות השפעה אדירה על הטעם הסופי ולכן טריות בעיניי היא ערך עליון. אף אירוע לא דומה אצלנו לאחר ואנחנו תמיד קודם כל מקשיבים ואז צועדים קדימה ביחד.

מה עכשיו?

אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ולהפיק ביחד אירוע בלתי נשכח. בין אם אתם מתכננים יום הולדת חגיגית, בת מצווה, חתונה, חינה או ברית, יש לנו ניסיון עם כל סוגי האירועים. את האירוע אפשר להפיק אצלכם בבית, בחצר של ההורים, בוילה הפרטית שלי שנבנתה ותוכננה בדיוק למטרה זו או בכל מקום אחר שמתאים לכם. במהלך ההיכרות אבין את האירוע שלכם ואתייחס ללוקיישן, לכמות האנשים, לאופי הקהל, לניואנסים כמו צמחונות, טבעונות ורגישויות למיניהן ואז אוכל לבנות לכם תפריט בהתאמה אישית שתואם באופן הכי מדויק את האירוע שאתם חולמים להפיק.

נועה דניס, קייטרינג לאירועים, בופה חלבי
קייטרינג לאירועים ברחובות
שף מארח נועה דניס, קייטרינג חלבי

קייטרינג בוטיק - זה אומר שכל האוכל מוכן בעבודת יד

כאמור, כל המנות בתפריט של מבוססות על חומרי גלם טריים ומקומיים ואנחנו מציעים גם שירותים נלווים כדי שתוכלו לבוא לאירוע כמו כל אורח אותו הזמנתם. מלצרים, ברמנים, שירותי עיצוב, כלים, אלכוהול – אפשר לקבל הכל תחת מטרייה אחת וזה בעיניי שירות אמיתי. כעת כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלי באתר ואני אשמח לחזור אליכם, להקשיב לכם וביחד נוכל ליצור אירוע בלתי נשכח.

 

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>