קייטרינג חלבי בגדרה

נועה דניס, קייטרינג לאירועים, קייטרינג חלבי

Chef's Catering

חושבים על האירוע הבא שלכם? שבת חתן, יום הולדת עגול, בר מצווה או אפילו חתונת בוטיק מהממת? אם אתם בטוחים שהכל מתחיל ונגמר באוכל, אם אתם יודעים שלאוכל באירוע שלכם חשיבות גבוהה והוא למעשה הבסיס לאירוע איכותי, נעים וכייפי, הגעתם למקום הנכון! הגעתם למקום שבו אהבה אינסופית לאירוח, אנשים ואוכל ברמה הכי גבוהה שיש נפגשים ויוצרים קונספט מדהים שכולו חגיגת צבעים וטעמים. אני שמחה להציג בפניכם את עצמי. נועה דניס בעלת קייטרינג חלבי. אני חובבת מושבעת של מתכונים מיוחדים, ההשראה שלי ליצירה לקוחה מהטבע ומארץ ישראל ויש לי הערכה מטורפת לחומרי גלם איכותיים ומשובחים. במשך 23 שנים גרתי בקצה השני של העולם, על אי קטן בדרום האוקיינוס השקט. שם הכל התחיל ומשם המראתי למקומות שלא האמנתי שאוכל להגיע אליהם. שם עשיתי את מה שאני הכי אוהבת לעשות. לבשל. למדתי סגנונות בישול שונים, נחשפתי למטבחים, למדתי באחד מבתי הספר הכי מובילים בעולם לבישול וקולינריה בצרפת – Le Cordon Bleu

קייטרינג במושבה גדרה - מושלם לאווירה

קצת עלי

צברתי המון ידע וניסיון, לקחתי חלק באירועים יוקרתיים ועכשיו אני פה, להגשים את החלום שלי. הבייבי הפרטי שלי – קייטרינג חלבי בוטיקי מהמם שכבר הספיק להיות חלק מאינספור אירועים מיוחדים בארץ. אז אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי בגדרה, אתם יותר ממוזמנים.

האני מאמין שלי

הקייטרינג שלי משלב בין שפע אינסופי, אהבה לתוצרת המקומית ארץ ישראלית וחיבור שלי למקומות שונים בעולם כמו יוון, צרפת ואיטליה. התפריט מבוסס על מנות חלביות צמחוניות מה שמאפשר לי ליצור עבור הקהל שלי אינספור שילובים ומנות מגוונות. הקלילות, השילוב המנצח בין הטעמים והעובדה שאנחנו מפיקים אירועים קטנים פשוט הופך כל אירוע לבלתי נשכח. אנחנו מפיקים את כל סוגי האירועים החל מימי הולדת מיוחדים, דרך ימים מיוחדים לעסקים ועד חתונות. הכל מהכל תוך תפירת חליפה אישית המתאימה באופן הכי מדויק שיש לצרכים שלכם.

נועה דניס, קייטרינג חלבי
נועה דניס, קייטרינג לאירועים, קייטרינג חלבי
נועה דניס, קייטרינג לאירועים, בופה חלבי

קייטרינג חלבי הכל אנחנו מכינים בעבודת יד

במה אנחנו כל כך מיוחדים?

אני מאמינה בטריות. לכן, בשונה מקייטרינגים אחרים אני לא עובדת מול ספקים גדולים אלא מלקטת את הסחורה בעצמי ממגדלים מקומיים, אנשים שמכינים בעצמם את הגבינות, הריבות, הטחינה ושאר חומרי הגלם בהם אני משתמשת. אני פה כדי לספק לכם את הטוב ביותר, כמו במסעדת שף. ללא פשרות. גם את גבינת הריקוטה שנכנסת לעוגת הגבינה החלומית שלנו ולקינוחים נוספים אני מכינה בעצמי בעזרת הצוות שלי. הכל נעשה בידיים בסמוך לאירוע. תוכלו להנות מפסטות טריות עבודת יד, מאפים מעולים ממש כמו בצרפת, פוקצ‘ות עם ריח משכר וכמובן שאי אפשר לשכוח את הקינוחים המעולים. חוויה קולינרית מדהימה ובלתי נשכחת מחכה לכם.

כל עונה בשנה והייחודיות שלה

בכל עונה אני מקפידה לשנות או להחליף חלק מהמנות בהתאם לתוצרת החקלאית שיש. בקיץ אני לא מוותרת על ענבים, אבטיח ותאנים בשרניות בין אם זה בתוך סלט צבעוני ובין אם במנת דגים טריה. בחורף האבוקדו חוגג במלוא תפארתו וכמובן פירות ההדר נכנסים לרטבים, לעוגות ואפילו לקוקטייליים. פירות יער, אספרגוס, אננס, ארטישוק ומנגו – כולם חלק ממני והם פשוט עושים את ההבדל מעוד מנה למנת שף מדהימה.

לא רק האוכל משחק תפקיד

אני מבינה את החשיבות של שירות כולל לאירוע כולו. אם אתם צריכים עזרה וסיוע בעיצוב, בתכנון, בארגון של כל האירוע, אני אשמח לקחת חלק ולחבר אתכם לאנשים הנכונים כדי שביחד נוכל להפיק אירוע שהוא לא פחות ממושלם. אז אם גם אתם חולמים על אירוע מיוחד, מסוג האירועים שכולם ידברו עליו לעוד זמן רב, פשוט תדברו איתי ואני אשמח לקחת חלק ולהוביל אתכם ביחד אירוע בלתי נשכח. אני כאן לכל שאלה או בקשה ואשמח ללוות אתכם, לתכנן ביחד אתכם את האירוע הבא שלכם ולהגשים חלומות. אנו מפיקים את כל סוגי האירועים: חתונות, ימי הולדת, מסיבות, בריתות, בר מצוות, בת מצוות, מסיבות רווקות, שבתות חתן, חינות, אירועים עסקיים ועוד. זכרו, קייטרינג זה לא רק אוכל, קייטרינג הרבה מעבר.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>