קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים

Chef's Catering

מחפשים קייטרינג בוטיק?

מפיקים ממש בקרוב אירוע ויודעים שלאוכל יש משמעות אדירה בהצלחתו? אני לגמרי מחזקת אתכם ויודעת שהגעתם בדיוק למקום הנכון! שלום לכם ואני ממש שמחה שהגעתם לאתר שלי. קוראים לי נועה דניס שפית והבעלים של קייטרינג לאירועים קטנים. בחרתי להקים את הקייטרינג שלי מתוך רצון ותשוקה עזה להגשים חלום. השילוב הזה בין אירוח, אנשים ואוכל טוב גורם לאנרגיות אצלי לזרום ולהמציא את עצמי בכל פעם מחדש. אז אם אתם מפיקים בקרוב אירוע אינטימי כמו יומולדת עגול, מסיבת רווקות ייחודיות או חתונה, אשמח להגשים לכם את החלום!

מאיפה הכל התחיל?

בחרתי להקים קייטרינג בוטיק אחרי מסע שלם שכולל המון שנים בחו“ל. מסע של לימודים, עבודה והתנסות בתחום. אני מאמינה שהדבר הכי חשוב באוכל זה חומרי הגלם בהם אנחנו עושים שימוש ואם ניתן להם מקום של כבוד ונדע איך לשלב אותם אחד עם השני, נוכל ליצור פלא של ממש. לכן, לפני כמה שנים הבאתי את אירופה לישראל ואני בוחרת בכל יום להגשים חלום. כל פעם למישהו אחר. בעיניי כל אירוע הוא מיוחד, שונה, ייחודי ויוצא דופן ולכן אני אשמח לקחת חלק באירוע הבא שלכם.

קייטרינג חלבי - הכי טרי מחומרי הגלם הטובים ביותר

החשיבות של אוכל איכותי בכל אירוע

לא משנה איזה אירוע אתם מפיקים. לאוכל תמיד יש ציפייה, גם מהצד שלנו, אבל בעיקר מהצד של האורחים שלנו. הם מגיעים לאירוע עם הרצון הזה להריח, לטעום, להתרגש וזה בדיוק מה שאנחנו באים לעשות. בזמן האירוע האוכל מחבר בין אנשים, הוא מייצר סוג של קרבה ואפשר לעשות את זה קצת אחרת ממה שאנחנורגילים לראות באולמות וגני אירועים גרנדיוזיים. זה הזמן לשלב קייטרינג בוטיק איכותי באירוע שלכם עם אוכל קליל, מגוון וטעים שנבחר בקפידה רבה.

אני מפיקה אירועים לכולם

כבר זמן מה שהתחום הקולינרי מתקדם בישראל והולך לכיוון של חו“ל. האירועים שאני מפיקה מתאימים לכולם והתפריט משלב מנות צמחוניות, קלילות וחלביות המבוססות על חומרי גלם איכותיים ברמה הכי גבוהה שיש. התוצאה טעמים מדויקים להפליא והרבה שמחה בלב. ניתן גם לבחור תפריט המבוסס על מנות חלביות, תפריט לטבעונים או צמחונים, מנות לאנשים עם רגישויות מסוימות ועוד…

נועה דניס, קייטרינג לאירועים, בופה חלבי
אירוע חתונה - קייטרינג חלבי נועה דניס
נועה דניס, קייטרינג חלבי

קייטרינג בוטיק - זה אומר שכל האוכל מוכן בעבודת יד

אז איך בעצם הכל עובד?

כבר 15 שנה שאני חיה, נושמת ונפעמת מעולם הקולינריה לצד תחום הפקת האירועים. לפני מספר שנים חזרתי לארץ אחרי מגורים ולימודים במגוון של מקומות בחו“ל, נחשפתי לתרבויות, אנשים וסגנונות בישול שונים. צברתי ידע וניסיון שהביאו אותי להקים את הקייטרינג הפרטי שלי המבוסס על תפריט חלבי כשר. אני מתחייבת להעניק לכם את כל תשומת הלב בבחירת המנות. בנוסף, אני מקשיבה לכם ולומדת אתכם וגם את האירוע שלכם. נבין ביחד איפה האירוע יהיה, מי מוזמן אליו, לאילו חומרי גלם אתם מתחברים יותרו לאילו פחות, מה סגנון ההגשה שמתאים לכם ועוד. בנוסף לאוכל, אני מספקת מערך מושלם להפקת אירועי בוטיק ולכן שאתם בוחרים בי ובצוות שלי, אתם לגמרי יכולים להיות רגועים שהכל יתקתק מא‘ ועד ת‘. הרי באנו לעשות גוד טיים, להפיק אירוע בלתי נשכח!

תקציב האירוע

אז אם אתם רוצים לשמוע עוד על איך האירוע הבא שלכם ייראה וירגיש, אני יותר ממזמינה אתכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלי או ליצור איתי קשר וביחד נפיק אירוע חלומי, ייחודי ובלתי נשכח.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>