יום הולדת של רני

אירוע בחצר הבית

מיקה הבת של רני היתה באירוע חתונה שארגנו רק כמה שבועות לפני השיחה איתנו וביקשה שנארגן לאבא שלה את מסיבת יום הולדת 60 שלו. האירוע תוכנן לתוך שבועיים מרגע שדיברנו והיה חשוב לה שנגיע לבית שלהם ברעננה על מנת שנעזור להם לתכנן את המקום והאירוע. כשהגענו, ניסינו לראות איך נוכל להכניס 60 איש לשטח החצר כשברובה נבנתה בריכת שחיה מהממת אך שתופסת חלק ניכר מהחצר. היה חשוב לארגן מקומות ישיבה סביב שולחן, איזור שמיועד למזנוני אוכל ובר שתיה שאמור היה להיות במרכז האירוע ביום חם ומקום לחלק התרבותי – שירה בציבור עם זמר.  

בסופו של דבר החלטנו שנפנה את סלון הבית הפונה לחצר ונפזר שולחנות עגולים קטנים יותר (1.2 קוטר) סביב הבריכה ומשם לתוך הבית והסלון. בשביל זה פתחנו את הויטרינה עד הסוף ויצרנו זרימה של שולחנות  מהבית לתוך החצר ומשם סביב הבריכה. בסופו של דבר יצרנו תחושה של בית קפה קטן בתוך בית פרטי.

חגגו לי יום הולדת

חגגו לי יום הולדת… המקצוענים,

עשו גם נראות וגם טעימות עשר!

לגמרי, היה מדהים. באתי כאורחת, לא עשיתי כלום, היה יפה וטעים, כולם אמרו שהיה טעים. לשבת ולהנות.

באמת מפתיע! תודה רבה!

יום הולדת של רני, קייטרינג נועה דניס
נגן וידאו אודות יום הולדת של רני, קייטרינג נועה דניס
נועה דניס, קייטרינג חלבי

אירוע מותאם אישית

איזה אירוע מרגש ומיוחד זה היה. רני ידע שמכינים לו מסיבה אבל הוא לא ידע מה מתוכנן להיות בה. אז מה היה שם? אוכל מעולה, אווירה מדהימה, משפחה וחברים קרובים, מוזיקה ושירה בציבור והרבה יין אדום ואפילו זמר ידוע ומפורסם, חבר ילדות שלו ששר יחד עם מיקה כמה שירים.

עיצוב השולחן

את השולחנות ערכנו עם צלחות, סכום וכוסות ומעל הוספנו את התפריט של האירוע. את מרכז השולחן קישטנו עם פרחים ונרות מיוחדים. התחושה הכללית שהתקבלה הייתה של בית קפה קטן וכפרי בסגנון אירופאי. יצא מדהים.

יום הולדת של רני, קייטרינג נועה דניס
יום הולדת של רני, קייטרינג נועה דניס

קינוחים בסגנון צרפתי

הקינוחים בכל אירוע זה הבייבי שלנו. אנחנו מכינות את כל הקינוחים לאירועים שלנו בעצמנו. גם באירוע הזה היה מגוון גדול של פטיפורים , מוסים מסוגים שונים כגון: מוס מנגו, פנקוטה קפוצ'ינו, מוס שוקולד, מלבי ועוד…

 

אם גם אתם רוצים אירוע כזה שיתאים לצרכים שלכם דברו איתנו. היכנסו למידע נוסף על קייטרינג חלבי  מבית נועה דניס >>

שילובי הטעמים שאפשר ליצור לתפריט חלבי הוא עצום

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>