יום הולדת בלתי נשכח עם שף פרטי

פירות לקייטרינג

Chef's Catering

עד לפני כמה שנים כאשר אנשים רצו לחגוג ימי הולדת הם היו יוצאים למסעדה טובה או אפילו מסעדה יוקרתית, כך שתהיה גם אווירה נעימה וגם אוכל איכותי ברמה גבוהה. אך עם כל ההנאה בלצאת מהבית ולצאת מהשגרה ישנם זוגות ומשפחות אשר מעדיפים לחגוג יום ההולדת עם שף פרטי בביתם.

האווירה היא מיוחדת יותר, אינטימית, היחס של השף וכל הכנת המאכלים לעיניכם מקנה הרגשה מרגשת, נעימה ויוצאת דופן, מה שמקנה לאירוע ייחודיות יוצאת מן הכלל.

תשמחו לדעת שלמהלך שכזה יש גורם ההפתעה של יום הולדת ייחודי של פעם בחיים, כאשר החוגג מופתע לגלות כיצד השקיעו בהם בארוחה יוקרתית ששף מכין להם במקום בלתי צפוי בשונה ממסעדה.

זיכרונות טעימים ונעימים מיום הולדת עם שף פרטי

מתנה ליום הולדת, אפילו אם היא יוקרתית, עשויה לעיתים להיות פחות מרגשת מאשר ארוחת הפתעה של יום הולדת בלתי נשכחת עם קייטרינג חלבי ליום הולדת הכולל שף פרטי.

כל אחד רוצה לגרום ליקרים לו לחוש חוויה בלתי נשכחת באמצעות הפתעה מיוחדת כמו ארוחת שף פרטי. חישבו שאם החלטתם לחגוג יום הולדת משפחתית עם משפחה קרובה או שניים שלושה חברים נוספים, היציאה למסעדה יחד עלולה לעלות יותר מאשר ארוחת יום הולדת שיכין לכם שף פרטי בביתכם. שף פרטי אומנם נשמע כמו הוצאה גבוהה אך לעיתים תוכלו למצוא הצעות משתלמות כאשר מדובר באירוע משפחתי הכולל מספר נפשות.

תוכלו להזמין קייטרינג חלבי ליום הולדת עם שף פרטי מכמות של שני אנשים ועד לכמות של כמה עשרות אנשים והכל בהתאם לשף ולשירות שהוא מעניק. לרוב שף פרטי יתכנן אתכם את התפריט הרצוי מראש בהתאם לבקשתכם ולטעמם של האורחים. השף ידאג לכלל המרכיבים של המנות ולהכנתם ולבד זאת גם לכלים ולהכנה מוקדם של המקום לארוחה חלומית.

קייטרינג חלבי ליום הולדת

יום הולדת עם נושא

במידה ויש לכם נושא למסיבת יום ההולדת מומלץ להתייעץ מראש עם השף לגביי אילו מאכלים יתאימו לנושא וכיצד כדאי לעצב את המקום, בישול הוא אומנות ולכן השף ידע לעזור לכם מה יציג את האוכל בצורה הטובה ביותר.

מכיוון ששף פרטי למסיבת יום הולדת אחראי על כל אלו זו הסיבה שיש לבצע סקר ומחקר רב לפני בחירתו. היום הטרנד של שף פרטי לימי הולדת הפך להיות כה פופולרי עד שגם עבור ימי  הולדת לילדים כבר ניתן למצוא שפים פרטיים שיעסיקו אותם בסדנה או שהילדים יהיו המומים מהדרך בה השף הפרטי מכין עבורם את המאכלים לעיניהם שהילדים אוהבים.

מלבד זאת בתחום ימי ההולדת של הילדים שולט כיום תכנון עם נושא, לא עוד ליצן ובלונים אם כי מדובר בהפקה מושקעת עם נושא כגון נסיכות, ספא, כדורגל וכו'. שף פרטי ידע להכין מטעמים בצורות וצבעים מיוחדים שיתאימו לנושא שהילד/ה בחרו ליום ההולדת.

 שפית פרטית נעה דניס – יום הולדת עם שף פרטי שלא תשכחו במהרה

בגלל המבחר הרב של השפים הפרטיים קשה לבחור. יש לעשות סדר ולחשוב איזה סוג של מאכלים הייתם מעוניינים שיהיו ועל פי זה לסנן. על מנת שתהיה לכם יום הולדת בלתי נשכחת עם קייטרינג ליום הולדת עם שף פרטי הזמינו שף שיש לו סגנון מיוחד עם הרבה יצירתיות ותשוקה לאוכל, אם תדמיינו לעצמכם מהו סגנון האוכל אותו אתם רוצים במסיבה לבטח תצליחו בבחירה של השף.

זו הסיבה שרבים מזמינים את השפית הפרטית נועה דניס. נועה אהבה לבשל ולטייל מגיל צעיר וכבר עם שחרורה מצה"ל נסעה לגור באיים הפולינזיים הצרפתים, באי הוניל הידוע במטבחו ובטבע הקסום שבו. נועה למדה את רזי הבישול ו האקזוטי, הצרפתי והים תיכוני בצרפת בביה"ס הגבוה ללימודי שפים LE CORDON BLUE  וחזרה לארץ לפתוח את חברת הקייטרינג שלה במושב קידרון שבו גדלה. נועה עורכת אירועים אינטימיים ומיוחדים עד 100 איש וכן, סדנות בישול.

עוד על קייטרינג ליום הולדת >>

 

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>