יום אהבה באווירה רומנטית עם שף פרטי

חגיגת רווקות מקורית

Chef's Catering

ההתפתחות של תחום הבישול בשנים האחרונות אפשרה לשפים ליצור ארוחות מיוחדות ומושקעות ולהפגין את כושר היצירה שלהם. ישראלים רבים נוהגים לערוך מסיבות וארוחות זוגיות ורומנטיות בזמנים מיוחדים, כמו למשל יום אהבה באווירה רומנטית עם שף פרטי. המטעמים הרומנטיים שיכין השף, ההגשה, האווירה, כל אלה יקנו ייחודיות לערב בלתי נשכח לבני הזוג.

יש לציין כי חלק מהארוחות הרומנטיות נעכרות על שפת הים או במקומות אחרים בטבע שנבחרים על ידי בני הזוג, אך זה תלוי כמובן בעונה. ניתן למצוא מתכונים רבים לארוחה רומנטית מוצלחת, אך מה שחשוב זה האווירה, השירות והיצירתיות של השף שהוא נחשב בעצם לאמן האוכל.

בקשו פגישה עם השף לפני שתזמינו אותו

על מנת להתרשם מהשף לפני שתזמינו אותו לרגע המרגש יש לפגוש אותו תחילה ולברר לגבי התפריט, מה השף מביא עמו כמה תעלה הארוחה, האם היא כוללת יין? כיצד להכין את האווירה המתאימה ליום האהבה, היכן תתקיים הארוחה? וכן הלאה. זוגות רבים שיודעים להתענג על אוכל טוב ואיכותי, יזמינו שף פרטי עד הבית או עד המקום שהם מעוניינים להפתיע את בן או בת הזוג

זמן איכות ומאכלי גורמה- שילוב מנצח!

ארוחה רומנטית ביום האהבה עם שף פרטי משלבת עבורכם כמה דברים: אינטימיות, רומנטיקה, זמן איכות ומאכלי גורמה ויין טוב, ברור כי מדובר על שילוב מנצח. השף ישאל את מי שהזמין אותו לפני הארוחה, מה הוא ובת הזוג מעדיפים לאכול, אם מאכלים בשריים או מאכלים חלביים? סוג היין שמקובל עליהם, קינוחים, סידור נכון של שולחן רומנטי עם מפה צבעונית, נרות ופרחים. אל תפחדו לבחור שף בעל מערך תפריטים מיוחד ששונה ממה שאתם רגילים בדרך כלל לאכול, הוא יוכל להתאים את הטעמים לרצונכם תוך כדי שילוב של אלמנטים מיוחדים מהידע שלו.

 שפית פרטית ביום האהבה אצלכם

אם אתה מעוניין להפתיע את בת הזוג ביום האהבה עם ארוחה טובה שיכין שף פרטי במתכונים רומנטיים המושפעים מאיים אקזוטיים וצרפת היפה יש לנו את הפתרון בשבילכם. שפית פרטית שתגיע אליכם עם ארוחה חלבית שתכין מול עיניכם עם נגיעות אקזוטיות, יש משהו חושני ורומנטי יותר מזה? נועה דניס, הינה שפית בעלת שנים רבות של ניסיון. נועה גרה שנים רבות באיי פולינזיה הצרפתית.

נועה למדה לבשל מאכלים מיוחדים ואניני טעם שלקוחים מהמטבח הצרפתי, הפולינזי והים תיכוני ויודעת לשלב מאכלים פרי יצירתה, מה שמתאים מאוד לארוחה זוגית ורומנטית. נועה למדה בביה"ס הגבוה לשפים בצרפת LE CORDIN BLUE ונחשבת לאחת השפים המוצלחים עם המאכלים הכי מיוחדים. נועה חזרה לארץ והקימה במושב בו גדלה חברת קייטרינג לאירועים עד 100 איש. כמו כן עורכת נועה דניס סדנאות בישול, סדנאות לקינוחים ומתוקים ועוד.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>