החתונה של עדי ואביתר

אירוע אינטימי מרגש

אירוע בחצר של ההורים

עדי ואביתר התחתנו בחצר של ההורים, ההורים של אביתר. זה היה חלום ישן שלו ושל המשפחה. למרות שהם פנו אלינו בתקופה שהקורונה כבר הפכה להיות חלק מהחיים שלנו, בזמן הסגרים הארוכים של המשק, ההחלטה לקיים חתונה מצומצמת לא הייתה קשורה לקורונה אלא לחלום שלהם לחתונה מצומצמת עם המשפחה הקרובה והחברים הקרובים של הזוג בחצר של ההורים. למרות זאת, הם לא התכוונו להתפשר, לא באוכל, לא בעיצוב ולא בחוויה. התאריך נקבע לכמה חודשים קדימה בתקווה שכל מגבלות הקורונה יהיו כבר מאחורינו וכמות האנשים תהיה באמת מגבלת המקום בחצר ורצון הזוג. בסופו של דבר הקורונה המשיכה כמעט עד תאריך החתונה והמבצע הצבאי שפרץ במפתיע ללא התראה כמעט שגרם לדחייה נוספת של האירוע.

חתונה לא שיגרתית

התחתנו!

התחתנו עם נועה דניס, וכפרה עליכם, קייטרינג הצגה!

היה מהמם, וטעים ומאורגן ומתוקתק ומדהים!

אין עליכם, תודה.

החתונה של עדי ואביתר
נגן וידאו
נועה דניס - קייטרינג חלבי

תפריט מותאם אישית

התפריט נבנה בהתאם לאירוע, לעונה ולטעם הזוג. התפריט היה עשיר מאוד ומבוסס על תבשילים חלביים כגון פסטות, דגים וסלטים. באירוע היו 4 עמדות בופה שכל אחת מהם כללה מגוון מנות, להלן העמדות:

  • עמדת דגים ותוספות
  • עמדת קישים ופוקצ׳ות
  • עמדת פסטות עבודת יד
  • עמדת סלטים טריים 

בר שתיה אקטיבי

לעדי ואביתר הייתה דילמה לגבי הבר שתיה. לאירוע הוזמנו הרבה מאוד חברים, צעירים כמובן, כאלה שאוהבים לשתות. הם אפילו הביאו את כולם באוטובוס פרטי לאירוע על מנת שהם יוכלו לשתות ללא הגבלה ולחזור בבטחה הביתה. אנחנו באירועים שלנו מספקים בר שתיה קרה וחמה בשירות עצמי וגם יין אדום ולבן שאנחנו כוללים במחיר המנה וכל זה מונח על הבר… אבל מי שרוצה בר שתיה אקטיבי עם אלכוהול הכולל קוקטליים עם עמדת קפה וברמנים ובריסטה צריך להביא חברה חיצונית וזה כרוך במחיר נוסף, אפילו גבוה. על מנת לחסוך עלות נוספת של אלפי שקלים, הצענו לעדי ואביתר בר חצי אקטיבי, עם שני ברמנים מקצועיים שלנו וזה עבד מדהים. הבר היה מרכז האירוע הוא פעם מהדקה הראשונה עד אחרון האורחים… מה זה הבר שלנו? דברו איתנו…

החתונה של עדי ואביתר

חתונה זה לא רק האוכל

לעדי ואביתר היו שאלות רבות ודילמות רבות לגבי התנהלות ופרטי האירוע ואנחנו עזרנו להם לארגן ולהפיק את האירוע. את הציוד לאירוע שכלל שולחנות וכסאות, שולחנות בר וכסאות בר, פינות ישיבה נמוכות (זולות), מזנוני בוצ'ר, מפות וכלים אישיים את הכל הזמנו להם מחברת ההשכרה וניהלנו את ההתקנה וההרכבה שלהם בשטח.

היכנסו למידע נוסף על קייטרינג לחתונה בהובלת השפית נועה דניס

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>