בת מצווה חלומית עם שף פרטי

עיצוב שולחן

Chef's Catering

כשהבת מגיעה לגיל המצוות אתם כבר דואגים מראש לערוך לה מסיבת בת מצווה. אם כבר מאסתם באולמות האירועים ומועדוני המסיבות, אתם מעוניינים במשהו שיהיה שונה לחלוטין ואתם מתחילים לחשוב היכן לערוך את האירוע ומה ומי כדאי להזמין. היום כבר ניתן למצוא בת מצווה חלומית עם שף פרטי, אשר תהיה מעל ומעבר לציפיות של הלידה ושל האורחים. ניתן לערוך בת מצווה שכזו בקיץ או באביב בטבע, כאשר שף פרטי יגיע עם ציוד וצוות מיומן ויכין את המאכלים למול עיניהם של האורחים. יש לסכם מראש עם השף כך שיוכל להבין איזה סוג של אוכל כדאי להכין, כמה מוזמנים יש, היכן יתקיים האירוע וכן הלאה.

בת מצווה מצומצמת בבית עם שף פרטי

האירועים המשפחתיים היום הפכו להיות איכותיים ואינטימיים יותר, כאשר כמות האורחים היא אינה גדולה והמונית כמו באולמות האירועים הגדולים בו כולם הולכים לאיבוד ולא נהנים עם כלת השמחה. אירועים בבית פרטי עם חצר הפכו להיות מיוחדים ואיכותיים יותר, כל המשפחה נמצאת ביחד ונותנים לילדת בת המצווה הרגשה חמימה ובטוחה. הפקה שכזו אינה קשה במיוחד כל שצריך הוא מקום, מוזיקה ושף פרטי שידאג לצורכי המזון והשתייה באירוע.

שף פרטי יגיע עם כל הציוד ואף יארגן את האירוע מראש, כולל שולחנות, סידור מקומות הישיבה ואת עמדת השף שתהיה בדיוק במקום שכולם יראו  אותו ויוכלו לגשת אליו לטעום. האירוע יאורגן בדיוק רב ובידע של השף ואתם לא תצטרכו לטרוח כלל  תוכלו לדאוג להפעלה של המוזמנים שהם המשפחה וילדי הכיתה ולדאוג למוסיקה נעימה למבוגרים. הדבר שימשוך את עיניהם יהיה כמובן השף שינצח על הארוחה בידיו הזריזות ויכין מטעמים שלא יישכחו לעולם. התפריט יותאם במיוחד למאורע ויוכל לכלול בתוכו מגוון רחב של מאכלים בנושאים מיוחדים. ועוד לא דיברנו על המתוקים שמלבד טעמם הטוב יכולים להיות פרט עיצובי מרשים.

בת מצווה חלומית עם שפית פרטית

אם אתם מתכננים אירוע בלתי נשכח לבת המצווה של הבת, כדאי כי תחשבו על משהו מקורי כמו בת מצווה חלומית עם שף פרטי אשר יקסים את המוזמנים במאכלים שהוא מכין שיקלע בול לטעם של האורחים וייתן עניין רב גם לחבריה לכיתה של כלת בת המצווה. נועה דניס הינה שפית פרטית אשר עורכת אירועים אינטימיים בסדר גודל של עד 100 מוזמנים. תוכלו לארגן את האירוע במקום פתוח, בטבע, בחצר הבית או אפילו בבית עצמו כך שהשפית תוכל להתארגן בהתאם עם הציוד ואנשי הצוות שלה. נועה דניס, הינה שפית שנים רבות ומתמחה במאכלים חלביים, צרפתים וים תיכוניים.

נעה הייתה גרה שנים, באיי פולינזיה הצרפתית ולמדה את רזי המטבח האקזוטי, כאשר היא משלבת את המאכלים בצורה יצירתית. את לימודי השף למדה נעה בביה"ס הגבוהה לשפים בצרפת LE CORDION BLUE. היא הגיעה לארץ לפני כמה שנים ופתחה את חברת הקייטרינג שלה במושב בו גדלה- מושב קידרון. היום נעה עורכת אירועים עד ל-100 איש, כאשר הדגש הינו על מאכלים חלביים.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>