בת מצווה ברמה אחרת עם שף פרטי

קלאז' מאכלים נועה דניס

Chef's Catering

בכל אירוע שיחת היום תהיה על האוכל שהוגש בו. גם אם מדובר על אירועים כגון בת מצווה, היא תהיה שונה אם תהיה לה אטרקציה בדמות של שף פרטי. תוכניות הבישול והריאלטי שנכנסו בשנים האחרונות לתודעה הפכו את תחום הקולינריה למקור עניין לכולם. מכאן שהבאת שף פרטי למסיבת בת המצווה שיכין את המאכלים אל מול האורחים מהווה לא רק תפריט ואוכל טעים שיוגש אלה גם אטרקציה של ממש.

בהתאם לנושא וסגנון המסיבה יש לקבוע תפריט מראש, מה שמצריך מחשבה רבה ולכן פגישה עם שף פרטי תפתור לכם הרבה בעיות וכאב ראש. השף ינחה אתכם באמצעות שאלות אשר על פיהן ניתן יהיה להבין את סוג האוכל שיוגש באירוע ושיהיה לשביעות רצונם של האורחים וכמובן גם לשביעות רצונכם.

הדבר הראשון שיש לתכנן עוד לפני האוכל שיוגש באירוע בת המצווה יהיה כמובן המיקום. יש לקבוע מיקום שיהיה מתאים לעונה וליידע את השף היכן האירוע יתקיים, אם במקום סגור או פתוח, כך שהשף יוכל להתארגן מראש. העובדה שמדובר בשף פרטי שיגיע לכל מקום אשר תחפצו בו מאפשרת לכם לארגן את המסיבה במקומות מיוחדים, בעונות עם מזג אוויר נעים ניתן אף לקיים אירועים אילו בחוץ ובטבע.

תפריט שיתאים לכולם

ישנן בנות מצווה שיש בהם גילאים מעורבים של ילדים ומבוגרים, שף שמתמחה באירועים מעיין אלה יידע לשריין מראש את חומרי הגלם שיתאימו למאכלי הילדים ולמאכלים של המבוגרים יותר. יש להתחשב בשתי הקבוצות הללו מבחינת האוכל שיוגש. בררו כי השף מכין את המאכלים שעשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, גם ההגשה של המזון, חייבת להיות אסתטית ומזמינה לכל סוגי האורחים. דאגו לכך שהאוכל יהיה כשר, גם אם ישנם לא יותר מ-100 מוזמנים, היות והכי בטוח להזמין מאכלים כשרים שכולם יוכלו ליהנות מהם. בקשו המלצות מהשף, בררו באיזה סוג אירועים הוא הכין מאכלים, מה שנות הוותק שלו, היכן למד וכן הלאה.

בת מצווה איכותית עם השפית נעה דניס

מי שמעוניין בחגיגת בת מצווה איכותית, כדאי כי יזמין את השפית נועה דניס. נועה מתמחה במאכלים חלביים והיא עובדת שנים רבות כשפית. את הקריירה שלה בתחום החלה נועה באיים הפולינזיים הצרפתים, שם גרה באי הווניל ולמדה לבשל מאכלים אקזוטיים וקינוחים מיוחדים בטעמם והן ביופיים. את לימודי השף למדה נועה בביה"ס הגבוה לשפים בצרפת LE CORDON BLUE. נועה חזרה לישראל לפני כמה שנים ופתחה את חברת הקייטרינג שלה כך שהיא עורכת אירועים עד ל-100 איש בסגנון של מאכלים חלביים בסגנון הצרפתי, הים תיכוני וכן מאכלים אקזוטיים וקינוחים אניני טעם. את חברת הקייטרינג שלה מנהלת נועה ממושב קידרון בו גדלה עם צוות מיומן שמלווה אותה בעריכת האירועים השונים. כמו כן, עורכת נועה סדנאות בישול וקינוחים.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>