ארגון אירוע משפחתי בניחוח סתיו

קייטרינג חלבי, נועה דניס שפית פרטית

Chef's Catering

עולם האירועים הפך להיות מעט מוגבל בתקופה האחרונה עקב הנחיות חדשות שלעיתים עלולות למנוע מאיתנו לארגן את האירוע עליו חלמנו. כחלופה לכך ניתן לארגן אירועים משפחתיים עבור רגעים משמחים בחיינו כמו חתונה משפחתית, אירוע בת או בר מצווה, יום הולדת עגול, יום נישואין ועוד. הפיכת אירוע כזה לאירוע מרגש ומיוחד מתחילה בבחירת השף שיהיה אחראי על הקייטרינג באירוע. שאתם בוחרים את השף שיבצע עבורכם את הקייטרינג של האירוע המשפחתי והאינטימי הזה אתם צריכים לחשוב על דבר אחד, מי הייתם רוצים שיבשל לכם ארוחה בלתי נשכחת, מיוחדת ושונה מכל הארוחות שקיימתם עד עתה. כאשר תמצאו את השף אותו תרצו להזמין על מנת שיבשל באירוע אותו אתם מארגנים עבור המשפחה שלכם מומלץ לשבת עימה או עימו ולתכנן בקפידה את האירוע.

קייטרינג חלבי - לאירועי בוטיק

כיצד לתכנן את התפריט של האירוע עם השף שאותו בחרתם?

תכנון התפריט הוא אינו דבר פשוט ויש לחשוב על כל פרט בכובד ראש כאשר עלינו לשים לב למספר פרמטרים. קודם כל חשוב מאוד שתספרו לשף או לשפית מהם חומרי הגלם אליהם אתם יותר מתחברים, לאיזה טעמים יש לכם חיבור מיוחד ואפילו תציגו בפניו או בפניה מנות שאהבתם, מנות שטעמתם בעבר כדי שהוא או היא יוכלו לקבל מעט מושג כללי על ההעדפות הקולינריות שלכם. מעבר לכך, חשוב להבין גם מתי מתקיים האירוע בכדי להבין אילו חומרי גלם יהיו זמינים יותר ואילו יהיו זמינים פחות או כלל לא יהיו זמינים שכן הדבר עלול להשפיע מאוד על התפריט.

קייטרינג חלבי, נועה דניס שפית פרטית
קייטרינג חלבי, נועה דניס, קייטרינג לאירועים
פילה דניס - נועה דניס - שפית פרטית וקייטרינג חלבי

גם לעונת השנה יש משמעות אצלנו

דבר נוסף שעלינו לשים לב בעת תכנון התפריט הוא כמובן באיזה עונה של השנה האירוע שלנו נערך כאשר אם למשל מדובר באירוע של סתיו שמעט קריר יותר כדאי לחשוב לשלב בתפריט מנות של אוכל מנחם שנותן תחושה של בית וחמימות. אין כמו להתחיל את הארוחה עם מרק מפנק ומענג. בעונת הסתו אפשר להנות מתחילת פריחת האבוקדו על העצים ולשלבו במנות כמו דגים נעים או סלטים מעניינים, פירות יער מסוגים שונים, פירות הדר שמתשלבים נפלא במנות רעננות וגם במנות חמות, רטבים וקינוחים.

קייטרינג חלבי בוטיק לאירוע משפחתי

מה היתרונות של הזמנת שפית פרטית לאירוע שלכם?

ישנם לא מעט יתרונות להזמנת שפית פרטית שתבשל באירוע המשפחתי שלכם כאשר בראש ובראשונה יש לציין את החוויה הבלתי נשכחת. מדובר במצב שבו כאילו אתם יושבים במסעדה שהיא למעשה הבית שלכם במקרה של אירוע משפחתי, בו מגיעה שפית ומבשלת אך ורק עבורכם ולא עבור אף אחד אחר. העובדה שמגיעה שפית פרטית ומכינה לכם עבורכם את האוכל ומגישה אותו לכם בצורה הטריה ביותר שניתן תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים מרמת ההגשה, האסתטיקה ועד לרמת הטעם המדויק והטוב ביותר, הופכים את האירוע הזה לבלתי נשכח. מעבר לכך השפית תבשל עבורכם כל מה שתרצו, כאשר אם יש מנה ספציפית אותה אתם אוהבים יותר מהאחרות תוכלו לבקש ממננ לבשל אותה באירוע שלכם, לכם ולכל בני המשפחה.

נועה דניס, שפית פרטית וקייטרינג חלבי

אז נעים להכיר. קוראים לי נועה דניס ואני שפית ובעלת קייטרינג בוטיק המבוסס על תפריט חלבי. מזה שנים שאני מפיקה אירועים בוטיקיים איכותיים. הדבר שהכי חשוב לי ביותר כאשר אני מבשלת אצל אנשים בבית בחוג המשפחה בין אם זה להצעת נישואין או ערב משפחתי קטן ובין אם מדובר על אירוע משפחתי עבור 20, 30 או 40 מוזמנים הוא שהכל יהיה תפור כמו כפפה ליד. לכן,  אני משוחחת עם הלקוחות שלי לפני האירוע ומבינה איך לגעת בהם בכל אחד ואחת שפונה אליי באופן הכי מדויק שאפשר. הכניסה אל הבית והמטבח שלכם, בו אני מכינה לכם ארוחה אינטימית בחוג המשפחה הוא חוויה שתלווה אתכם לכל החיים כאשר גם הארוחה עצמה וגם המנות והטעמים שתטעמו יהיו ייחודיים.

אני כאן לכל שאלה או בקשה ואשמח ללוות אתכם, לתכנן ביחד אתכם את האירוע הבא שלכם ולהגשים חלומות. אנו מפיקים את כל סוגי האירועים: חתונות, ימי הולדת, מסיבות, בריתות, בר מצוות, בת מצוות, מסיבות רווקות, שבתות חתן, חינות, אירועים עסקיים ועוד. זכרו, קייטרינג זה לא רק אוכל, קייטרינג הרבה מעבר.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>