קייטרינג למסיבת רווקות

Chef's Catering

קייטרינג למסיבת רווקות. החתונה קרבה בצעדי ענק, ואין כמו מסיבת רווקות מושקעת, להתפרע בה, לעשות חיים, ליהנות מתוכן הומוריסטי וממאכלים משובחים.

הקייטרינג ביצע המון מסיבות רווקות מוצלחות ואיכותיות. צוות התפעול המיומן דואג לכל הנחוץ לערב זה, החל במקרן, ספסלים, שולחנות, בלונים, אביזרים וימלא כל בקשה של החברות המארגנות את האירוע על פי הנושא שבחרו להפתיע בו את חברתם הטובה שאוטוטו עומדת מתחת לחופה.

ההחלטה על מיקומה של מסיבת הרווקות אינה פשוטה, ניתן לקיים אותה באחד הבתים של החברות או בצימר, בטבע או בווילה המקסימה של נועה דניס במושב קדרון. שירותי הקייטרינג יגיעו ערוכים כיאות לכל מיקום שייבחר.

הווילה והחצר המטופחת סביבה ערוכה למסיבת רווקות מוצלחת ואינטימית, שתכלול סדנת בישול מרתקת ומחכימה לאלו שבדרך לחתונה וכמובן גם לאלו שכבר צעדו לעבר החופה.

כיאה למסיבת רווקות, יוקם בה בר משקאות מדליק, ויוגשו בו כל המשקאות שהבנות אוהבות, בירות יין, וודקה ושמפניה שתישפך כמו מים לאורך כל האירוע.

בהגיע הבנות למקום האירוע, יקבלו את פניהם דוכני אוכל ייחודיים ובהם יוגשו מנות פתיחה מרתקות, כמו פוקצ'ות בשלל טעמים, פסטות ורביולי, שלל סלטים וכריכונים.

במהלך המסיבה יוזרמו לאורחות מגשים אסתטיים ומסקרנים של מתאבנים, אנטיפסטי בכל הצבעים, לזניות, גבינות, ממרחים, מטבלים, לחמים שיצאו ברגעים אלה מהתנורים, ואין ספור מאכלים שאי אפשר לעמוד בקסמם.

כל המאכלים נערכים במטבח של קייטרינג נועה דניס, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שאפשר לרכוש בארץ. אין פשרות בתחום חומרי הגלם, רק הטובים ביותר נכנסים למטבח.

כאן קיימת הקפדה יתרה על איכותם של הירקות, עשבי התיבול והפירות הטריים. הם מגיעים ישירות משדות קדרון ומהמושבים הסמוכים, הבישולים הנכונים שומרים על הוויטמינים הרבים ויוצרים אוכל בריא. בקייטרינג של נועה אפשר להזמין מאכלים צמחוניים, טבעוניים וללא גלוטן על פי ההעדפות של האורחות האמורות להגיע למסיבת הרווקות.

ההתנהלות במטבח מתבצעת על פי נהלים מחמירים שנקבעו בתחילת הדרך בסטנדרטים הנהוגים בארה"ב ובאירופה, ללא קיצורי דרך. המטבח נקי ומצוחצח לאורך כל שעות הכנת הארוחה וגם בסיום יום העבודה, כך הוא נראה.

הקונספט הייחודי שבחרה נועה התואם את שיטות הלמידה בבית הספר היוקרתי – Le Cordon Bleu. בצרפת, בו למדה מאפשר תמרון עם מאכלים שונים לפי בחירת הלקוחות, תוך בישול כמויות קטנות מכל מנה ושפע של אפשרויות בחירה.

גולת הכותרת היא הקינוחים הנפלאים המיוצרים במטבח, כמה סוגים של מוסים מפירות, שוקולד, גבינה, עוגות משגעות ופטיפורים מעניינים שאי אפשר להפסיק לאכול אותם.

הצלחתה של מסיבת הרווקות תלויה באוכל משובח ובארגון למופת. כאן זוכים ליהנות משני היתרונות הללו, ולחגוג בגדול !

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>