קייטרינג חלבי כשר ליום הולדת 60

קייטרינג חלבי כשר ליום הולדת 60

Chef's Catering

יום הולדת הוא ללא כל ספק אירוע ייחודי, משמח ויוצא דופן. זו היא הזדמנות מדהימה בכל שנה מחדש להיות ולבלות עם האנשים הקרובים אלינו. זהו רגע בו אנו חותמים סיומה של שנה ופותחים שנה חדשה. לא מעט עוצרים באותו היום לשאול את עצמם שאלות כמו אילו חלומות היינו רוצים להגשים ואיך?. גיל 60 הוא גיל מאוד מיוחד, שכן הוא מסמל תקופת התבגרות מסוימת, גיל שבו כבר הספקנו לעשות דבר אחד או שניים ותוך מספר שנים נצא לגיל הפנסיה, גיל של הגשמת חלומות. כאשר אנו חוגגים יום הולדת עגול מדובר ביום מרגש במיוחד בו אנו מחליפים קידומת, אז כל היום ההולדת מקבל טוויסט ומתחדד עוד יותר.

אנשים רבים הבוחרים לחגוג אירוע מסוג זה בין אם זה בביתם הפרטי או בין אם במקום אחר מחפשים אחר קייטרינג חלבי כשר ליום הולדת 60. אם גם אתם הגעתם לכאן למטרה זו, הגעתם בדיוק למקום הנכון!. כולנו מבינים את החשיבות שבבחירת קייטרינג איכותי ליום הולדת, שכן בחירה זו משפיעה הן על איכות האירוע והן על הצלחתו.

קצת עלי ועל איך אני עומדת להפוך את היום הזה למשהו מיוחד

נעים מאוד! קוראים לי נועה דניס ואני הבעלים של חברת קייטרינג חלבי לימי הולדת, מסיבות וחגיגות מכל הסוגים. כבר שנים רבות שאני מגשימה את החלום שלי, כל פעם במקום אחר בעולם ונוגעת בכל מה שקשור לאוכל, אירוח ואנשים. שלוש אהבות שאני מטפחת בכל יום מחדש.

בעבר הלא רחוק למדתי את התחום לעומק ובמקצועיות, ביקרתי בצרפת ואיטליה, התנסיתי בעבודה בחברות קייטרינג מובילות והיום אני גאה לספר לכם שאני מיישמת את כל הידע הזה ומוסיפה בכל פעם חידושים ושינויים בבייבי הפרטי שלי, חברת קייטרינג בוטיק חלבי לאירועים קטנים. בניתי תפריט אשר מצד אחד תואם את הטעם הקולינרי של הקהל הישראלי ומצד שני יש בו דגש על בחירת חומרי טריים המגיעים אליי מספקים מקומיים מובחרים ושילובי טעמים יוצאי דופן. השילוב בין טריות, איכות, שפע וצבעוניות מאפשרים לי בכל פעם לחדש להפיק יום הולדת מהסרטים.

ומה לגבי הלוקיישן?

אחד הדברים הכי חשובים בתכנון והפקת מסיבת יום הולדת הוא ללא כל ספק הלוקיישן. תוכלו לבחור בין מספר אפשרויות, כל אחת תצא מדהימה, לזה אנחנו מתחייבים.

אפשר לארגן את יום ההולדת אצלכם בבית או בחצר, תלוי במזג האוויר ובעונה באווירה אותנטית, משפחתית ונעימה, סוג של מסעדה פרטית אצלכם בבית. אפשר גם להפיק את מסיבת יום ההולדת במקום כמו אולם למשל או גן אירועים ואפשר להגיע אלינו…לוילה מעוצבת בקפידה רבה באווירה כפרית הממוקמת רק 30 דקות מתל אביב. מקום אשר עוצב ונבנה במיוחד עבור אירועים קטנים. המקום מתאים לאירועים של עד 40 אנשים.

את צורת ההגשה נבחר ביחד ונדע להתאים אותה ללוקיישן, לכמות המוזמנים, לאופי הקהל ולאווירה שאתם מחפשים באירוע. אפשר ללכת על תפריט מגשי אירוח מגוון וצבעוני הכולל פסטות טריות, מגוון רחב של סלטים, פוקצ‘ות המוכנות בעבודת יד וכמובן קינוחים שאף אחד לא יוכל לעמוד בפניהם, הגשה בסגנון בופה, מנות פינגר פוד או אירוח בסגנון של מסעדת שף.

אז כל מה שנשאר לכם לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנחנו נחזור אליכם ממש בקרוב בדרך ליום הולדת בדיוק כפי שאתם מדמיינים.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>