קייטרינג חלבי כשר לאירועים בקיבוץ

קייטרינג חלבי כשר לאירועים בקיבוץ

Chef's Catering

מחפשים קייטרינג חלבי כשר לאירועים בקיבוץ? חוגגים יום הולדת עגול חגיגי ויוצא דופן כמו למשל יום הולדת 60 לסבתא, יום הולדת 50 לאמא או יום הולדת 80 לסבא היקר? רוצים לכנס ביחד את כל החברים ובני המשפחה תחת כיפת השמיים או באולם אירועים בקיבוץ שלכם?

האמת היא שהגעתם בדיוק למקום הנכון! היי. קוראים לי נועה דניס ואני גאה לספר לכם על פרויקט חיי. קייטרינג חלבי כשר לאירועים קטנים ובינוניים באווירה קצת אחרת ממה שאתם רגילים באירועים אליהם אנו מגיעים כשמזמינים אותנו לאולמות או גני אירועים. לא שאין בארץ אולמות אירועים מצוינים שהאוכל בהם נפלא ומשובח, רק שאני רואה את הדברים קצת מכיוון אחר…

מאיפה הכל התחיל?

אז לפני שאני אספר לכם איך ביחד נוכל להפיק את האירוע הכי מרגש וייחודי שהפקתם בחייהם, הרשו לי לספר לכם בכמה מילים על עצמי.

נולדת במושב עם הרבה ירוק, טבע וצמחיה מסביב. אני מאוד מתחברת למקום הזה של קיבוץ כי גם אצלנו פעם היו אוכלים את הירקות והפירות ישר מהשדה ואת הביצים היינו מכינים כל יום, טריות, אחרי שנאספו מהלול.

אחרי הצבא החלטתי ללכת אחרי הלב שלי וחייתי על אי בדרום האוקיינוס השקט במשך 23 שנים. משם עברו הרבה מים בנהר: ביקרתי, חייתי, למדתי ובעיקר בישלתי במגוון של מקומות שעל חלקם לא בטוח שמעתם.

היום אני כאן עושה את כל מה שאני אוהבת לעשות ובגדול: לחשוב על מנות משוגעות וצבעוניות, לבשל אותן ולהגיש אותם לאנשים. התוצאה ממלאת אותי בכל פעם מחדש בהמון גאווה ואני מרגישה שיש לי את הזכות לומר שאם עושים משהו עם המון השקעה, אהבה ומחשבה, יש תוצאות.

ועכשיו…מאיפה אנחנו מתחילים?

חשוב לי שתדעו שכל אירוע הוא אתגר מחדש בעיניי ואני מתייחסת אליו כאילו זו הפעם הראשונה שאני חלק מכזה דבר. יחד עם זאת, עם הניסיון, הגיל והפקה של עוד ועוד אירועים, כל אירוע יוצא משובח מזה שלפניו. תמיד לומדים עוד משהו, תמיד יש עוד איזה פרט קטן לשפר וזה ממש ממש חשוב לי. ברגע שנגדיר ביחד את סוג האירוע, המיקום שלו וכמות המשתתפים נוכל לחשוב ביחד על כל הפרטים ובעיקר על האוכל שהוא אחד הדברים אם לא הדבר החשוב ביותר. אוכל בעיניי הוא הכל:

  • אוכל הוא יצירת אמנות.
  • אוכל הוא מפגש בין אנשים.
  • אוכל עושה אנשים שמחים.
  • אוכל הוא תרבות.
  • אוכל הוא צבעים.
  • אוכל מפעיל את כל החושים שלנו.

למעשה, ברגע שאורח שלכם לוקח את הביס הראשון והכל שם מושלם: הטעמים, הדיוקים, המרקמים, הטריות, הקריספיות…

אני משקיעה המון מחשבה ויצירתיות בכל מנה שמגיעה לתפריט שלי. כל חומרי הגלם שאני עובדת איתם, כל פרי, כל ירק, כל גבינה וכל דג נבחרים בקפידה רבה ללא פשרות.

אז אחרי שנבין קצת ביחד מה אתם בדיוק מחפשים, אשלח אליכם תפריט צבעוני, עשיר ומיוחד שתואם בדיוק את הצרכים שלכם. תמיד יש מקום לשינויים. משם השמיים הם הגבול ואני אשמח לסייע לכם במגוון של פתרונות אירוח יצירתיים שמתאימים לאירוע שלכם. תוכלו לבחור מבין כמה סגנונות הגשה ועוד כל מיני שדרוגים שהופכים כל אירוע לפשוט חלומי ובלתי נשכח.

אז אני אשמח לשמוע מכם עוד, פשוט השאירו את הפרטים שלכם אצלי באתר, אני מזמינה אתכם גם לשוטט קצת בין התמונות, הסרטונים וההמלצות ולהתרשם בעצמכם ונהייה בקשר ממש בקרוב.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>