קייטרינג כשר לאירועים עסקיים

קייטרינג כשר לאירועים עסקיים

Chef's Catering

מחפשים קייטרינג כשר לאירועים עסקיים שהוא קייטרינג חלבי? הגעתם למקום הכי נכון שאפשר. ובכן, יש כל מיני סוגים של אירועים עסקיים כמו למשל הרמות כוסית בחגים, פרידה מעובד ותיק שליווה את הארגון למשך תקופה ארוכה, מסיבות גיבוש או ימי כיף לעובדים, השקות מוצר, אירועי שיווק, מיתוג ופרסום…

גם באירוע עסקי, אפשר קצת אחרת…

אז נכון. הרבה פעמים, ההשקעה באירוע עסקי היא יותר בתוכן של האירוע ופחות באוכל או באווירה, זאת בשונה מאירוע פרטי אבל אם אתם מחפשים משהו קצת אחר, משהו ייחודי, משהו מעבר, אירוע שבו האוכל משחק תפקיד מרכזי והופך אותו לחוויה קולינרית קצת שונה ממה שאנחנו רגילים באירועים מהסוג הזה, אני מזמינה אתכם להישאר איתי.

מי אני ומה אני מציעה לכם?

אז נעים מאוד! קוראים לי נועה דניס ואני הבעלים של קייטרינג בוטיק חלבי כשר וההתמחות שלנו היא הפקה של אירועים קטנים ובינוניים. אחרי שנים רבות של מסע בעולם הכולל לימודים, ביקורי פאן, מגורים ועבודה בחברות קייטרינג ואירוח מובילות, נחשפתי למגוון של תרבויות, מאכלים וצבעים מה שהביא אותי להקים את הבייבי הפרטי שלי.

כשחזרתי לארץ, זיהיתי עד כמה הקהל הישראלי מחפש פתרונות אירוח יצירתיים שיאפשרו לכבד את האורחים במנות קלילות ומגוונות מצד אחד, אך מצד שני שזה לא יבוא על חשבון השפע והצבעוניות בשולחן.

זו הסיבה שהחלטתי לאפשר ללקוחות שמגיעים אלי לבחור מבין כמה אופציות אירוח מדליקות כאשר בראש ובראשונה ביחד אנחנו מאפיינים את האירוע, בונים את התפריט על פי הצורך ומשם השמיים הם הגבול.

חומרי הגלם ותהליך העבודה עושים את ההבדל

אני עושה שימוש אך ורק בחומרי גלם טריים הנבחרים בקפידה רבה, כאשר רובם מגיעים אליי מספקים מקומיים. אני שמה דגש על בריאות ונותנת את האופציה לבנות תפריט צמחוני, טבעוני ואפילו מנות לאנשים עם רגישות לגלוטן, לקטוז ושאר אלרגיות. יחד עם זאת, כל המנות עוברות תהליך מחשבתי יצירתי במטרה לתת מענה לצרכי האירוע ולטעם האישי שלכם בצורה מדויקת ככל הניתן.

בנוסף, כאשר מדובר על קייטרינג כשר לאירועים עסקיים או כל אירוע אחר, את המנות הצוות המדהים שלי ואני מכינים ממש בסמוך לאירוע או בזמן האירוע ולכן לטריות יש כאן תפקיד מרכזי שבעצם עושה את ההבדל. השילוב בין מרכיבים מעולים, אוכל טרי ובריא, הכנה בזמן אמת והמון אהבה ותשוקה לאוכל הופכים כל מנה לצבעונית, ייחודית וטעימה במיוחד. המגוון מאפשר לכל אחד ואחת שמגיעים לאירוע למצוא את עצמם וזה היופי הגדול.

מגשי אירוח לאירועים עסקיים – פתרון מושלם

בעיני, הנושא הזה של מגשי אירוח הוא פשוט גאוני אבל החלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה. מגשי אירוח מאפשרים לקהל ליהנות מאוכל זמין ונגיש מצד אחד ויחד עם זאת ההגשה תמיד אסתטית ומשדרת שפע מצד שני. אין לכלוך, אין בלאגן, אין כלים שצריך לשטוף, בקיצור אין דאגות. לאירוע עסקי זה פתרון פשוט מושלם. בנוסף, אפשר להשתולל וליצור אינספור של מנות קטנות וחמודות מבלי לקרוע את הכיס. אני מציעה עוד מגוון של פתרונות שילוו את האירוע שלכם, מה שמאפשר לכם להגיע אליו כמו כל אורח אחר ולשכוח מכל הדאגות.

אז אם גם אתם בתהליך של תכנון, ארגון והפקת אירוע עסקי ומחפשים קייטרינג כשר לאירועים עסקיים שיצור משהו שייתן מענה מלא לצרכים שלכם מבלי להתפשר על אירוע איכותי בשום צורה, אני מזמינה אתכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר ואני אחזור אליכם תוך זמן קצר עם מענה מלא לכל השאלות. שלכם, נועה.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>