קייטרינג חלבי לאירועים – עד 70 איש

קייטרינג חלבי לאירועים - עד 70 איש

Chef's Catering

מתכננים אירוע בקרוב? מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים עד 70 איש? הגעתם בדיוק למקום הנכון. שלום ונעים להכיר. קוראים לי נועה ואני שפית קונדיטורית במקצוע שלי והבעלים של קייטרינג בוטיק חלבי המתמחה בארגון, תכנון והפקת אירועים קטנים. לפני שאני ארחיב על השירותים ועל אופציות האירוח שאני מציעה ללקוחות שלי, בחרתי לשתף אתכם בנושא חשוב שבטח נוגע לרבים מכם. כמות המוזמנים לאירוע שלנו.

אז האמת היא שלא מעט אנשים ובטח גם אתם מזדהים עם התחושה הזו…רובנו ממש מתבלטים לגבי אחת ההחלטות הכי חשובות ומכריעות בהקשר של תכנון, ארגון והפקת אירוע והיא קשורה לכמות המוזמנים. בתהליך עולות שאלות כמו האם כדאי להזמין רק את המשפחה המצומצמת ולהפיק אירוע אותנטי ואינטימי, אולי אפילו בתוך הבית הפרטי שלנו, האם עדיף ללכת על אירוע קצת יותר גדול, משהו כמו 30-40 אנשים ולבחור במקום מתאים, אולי בחצר ביתנו, או אולי בכלל שווה כבר ללכת על אירוע קצת יותר גדול ורב משתתפים. אז האמת היא שמהניסיון שלנו, אירוע אליו מוזמנים 70 אורחים הוא אירוח שלרוב נחשב למוצלח, בעיקר כאשר שאר הבחירות באות בסנכרון עם הכמות הזו בין אם זה המיקום, האוכל שיוגש, העיצוב של המקום וכדומה.

ולמה דווקא 70 מוזמנים?

מספר כזה כמו 70 אנשים מאפשר לנו מנעד רחב יחסית. כלומר מצד אחד אנחנו לא צריכים להתפשר ויכולים להזמין את האנשים שהכי חשובים לנו: סבים וסבתות, דודים ודודות, בני דודים ואולי אפילו להרחיב את המעגל לחברים קרובים, קולגות לעבודה ושכנים.

מצד שני, אירוע אליו מוזמנים 70 אנשים הוא לא גדול מדי ולכן הוא מאפשר לנו לגוון באוכל שאנחנו מגישים וליצור סוג של אווירה שהיא עדיין שומרת על הייחודיות והאינטימיות שאנחנו מחפשים באירועים מהסוג הזה. תתפלאו אבל היום יש אפילו זוגות שבוחרים להתחתן בחצר ביתם או חצר בית הוריהם ולהזמין עד 70 מוזמנים וזה הופך את החתונה שלהם לכל כך אחרת ובלתי נשכחת.

70 הוא עדין מספר קטן יחסית שיחשיב את האירוע שלכם לאירוע משפחתי, מה שמאפשר ליצור אינטראקציות בין כל האורחים וחוויה קולינרית קצת אחרת בהשוואה לאירועים שהם יותר גדולים מזה.

אז מה אני מציעה לכם?

אז כמו שכבר סיפרתי לכם, אני גאה להציג בפניכם את הבייבי הפרטי שלי: שירות קייטרינג לאירועים חלבי ייחודי בו אנו שמים דגש ותשומת לב על אחד הדברים שקובעים את החוויה כולה באירוע שלכם. האוכל.  השילוב בין בחירת חומרי גלם איכותיים, התאמת התפריט בצורה מדויקת לצרכים שלכם ושל האירוע לרעיונות לידע ולניסיון שנצברו במשך שנים רבות כל כך, הופכים כל מנה שמוגשת למדויקת, ייחודית ובעיקר טעימה.

אז איך זה בעצם קורה?

מהרגע שתחליטו ”ללכת“ על זה תזכו ליחס אישי, אהבה, הקשבה והכל במטרה להפוך את האירוע שלכם לבאמת מיוחד. ביחד נחשוב על תפריט המתאים לסוג ולקונספט של האירוע. יש לנו ניסיון בהפקה של כל סוגי האירועים: ימי הולדת, בר מצוות, בת מצוות, עליה לתורה, שבת חתן, מסיבות אירוסין, מסיבות נישואין, חתונות, ימי חברה, אירועים עסקיים ועוד. כעת כל מה שנשאר רק הוא צורת ההגשה המתאימה לסוג האירוע.

אז אם אתם מחפשים דרך יוצאת דופן, אנשים שבאמת אכפת להם מכל פרט ופרט, אוכל טוב והרבה מאוד מצב רוח פשוט השאירו את הפרטים שלכם כאן בתחתית העמוד ואנחנו כבר ניצור אתכם קשר ממש בקרוב.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>