שירותי קייטרינג חלבי מזכרת בתיה

שירותי קייטרינג חלבי מזכרת בתיה

Chef's Catering

מחפשים שירותי קייטרינג חלבי במזכרת בתיה? ובכן, האמת היא שהגעתם בול למקום הנכון! כידוע, לקייטרינג שאנחנו בוחרים עבור האירוע שלנו וזה לא משנה אם מדובר ביום הולדת 60 לאבא, מסיבת גיוס לילד הבכור או מסיבת אירוסין לקטנה שלנו, לאוכל יש חשיבות אדירה המשפיעה על האווירה, על האינטראקציה בין האורחים והכי חשוב – על הצלחת האירוע.

אז נעים מאוד להכיר! קוראים לי נועה ואני חיה, נושמת וישנה אוכל כבר כמה עשורים. אני גאה להציג בפניכם את הקייטרינג שלי שהוא לא עוד חברת קייטרינג בשוק, אלא הבייבי הפרטי שלי, משהו שבניתי בשתי ידיים כאן בישראל, אחרי שנים רבות בחו“ל עם המון אהבה ותשוקה לאוכל לצד אכפתיות לכל מה שקשור לאנשים ואירוח.

חו“ל זה כבר כאן

אני מציעה ללקוחות שלי אירוע אחר, אירוע ייחודי, אירוע שבו האוכל מקבל אינטרפרטציה שונה ממה שאנשים רגילים ואני מצליחה לשמחתי לעשות את זה בכל פעם מחדש בגלל כמה סיבות עיקריות. אז קודם כל, המסע שלי משלב מחיה, לימודים וטיולים בכמה מן המקומות המובילים בעולם בתחום הקולינריה כאשר לכל מקום יש את הקסם, הצבע והרבגוניות שלו. בכל מקום בו גרתי או ביקרתי ידעתי ואני עדיין יודעת איך לשים לב למאפייני המקום עם התייחסות לתרבות וחומרי גלם ייחודיים.

שנית, אני מקפידה להתאים את התפריט בכל פעם מחדש לאירוע עצמו תוך התייחסות לסוג האירוע, כמות האנשים, הלוקיישן, האווירה שאנחנו רוצים ליצור, חומרי הגלם אליהם אתם מתחברים וכן גם לתקציב שלכם. בנוסף, אני מנסה בכל פעם מחדש להקל על הלקוחות שלי בכל מה שקשור להפקת האירוע פרט לאוכל, בין אם זה דרך מגוון של פתרונות אירוח נגישים ומקוריים, בין אם דאגה גם לאלכוהול, לשתייה ובין אם דרך העיצוב של המקום. המטרה שלי היא לאפשר לכם להגיע לאירוע כמו מלכים בלי שתצטרכו לדאוג לשום פרט.

שירותי קייטרינג חלבי מזכרת בתיה

אז מהן האפשרויות שאני מציעה לכן?

ובכן, לרוב אנחנו מפיקים אירועים אינטימיים וזה יכול להיות כל אירוע מכל סוג שהוא: פרטי או עסקי. התפריט יהיה חלבי עם דגש על חומרי גלם איכותיים וטריים מהתוצרת המקומית המשובחת שלנו בין אם זה דגים טריים, ירקות ופירות שגדלים ספציפית באותה העונה שהאירוע מתקיים, גבינות בוטיק מעולות, עשבי תבלין מיוחדים ועוד. הדגש הוא על טריות והכנת המנות בסמוך או בזמן האירוע. את האירוע אפשר לקיים אצלכם בבית, ממש במרפסת, בחצר או בסלון הביתי, בחיק הטבע או אפילו בוילה שלי. וילה הממוקמת ממש במרכז הארץ במיקום מושלם עם אווירה פסטורלית כפרית. הוילה נבנתה במיוחד עבור מי שמחפש מקום ייחודי המעוצב בקפידה רבה עם אוירה משפחתית אותנטית, מסוג המקומות שמגיעים אליהם ופשוט לא רוצים לעזוב אף פעם. עכשיו הבחירה היא רק שלכם.

אחרי שנבחר את המקום ונאפיין קצת את האירוע, כלומר נבין כמה מוזמנים, האם יש צורך בתפריט צמחוני או טבעוני, נחליט ביחד על האווירה שאנחנו רוצים ליצור, נוכל לבנות תפריט המשלב בין צרפת, יוון ואיטליה – אני קוראת לזה אירופה בניחוחות וטעמים ים תיכוני. כל מנה עוברת תהליך מחשבתי קפדני כאשר הרעיון הוא לשלב בין הטעמים ולהגיע לרמת דיוק מושלמת.

אז אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר דרך האתר ואני אשמח לחזור אליכם ולהגשים לכם את כל החלומות, בדרך לאירוע יוצא דופן ובלתי נשכח.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>