חגיגת רווקות מקורית

חגיגת רווקות מקורית

Chef's Catering

מזל טוב! אחת החברות הטובות ביותר שלך נמצאת לפני אחד הרגעים הכי מאושרים ומשמעותיים בחייה. אבל לפני שכל האורחים מתכנסים, לפני שהזוג עומד תחת החופה, לפני שמתחיל הבלאגן סביב החתונה, מגיע לכן בלאגן פרטי משלכן – חגיגת רווקות מקורית. מסיבת רווקות היא מסוג האירועים שחוגגים פעם בחיים (כמובן שפעם אחת לכל חברה), ולכן יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם…

  1. מומלץ לבחור במקום אינטימי, נעים עם אווירה רגועה וכיפית, מקום שכולן ירגישו בנוח להשתחרר ובאמת ליהנות בו עד הסוף.
  2. לאוכל יש חשיבות באירועים מהסוג הזה. הרבה פעמים לא כל הבנות מכירות אחת את השנייה ובמקרה הזה, כשהאוכל טעים ואיכותי הוא מייצר אינטראקציה טובה בין כל הבנות, תורם לאווירה חיובית ובקיצור עושה כייף על הנשמה.

אז תרשו לנו לספר לכן על ארוחת שף בוילה. וילה אשר נבנתה ועוצבה במיוחד למטרות משמחות שכאלה – מסיבות, אירועים קטנים והכל באווירה ביתית, חמימה ואותנטית. אנחנו מבטיחים שהאלכוהול יזרום שם ללא הפסקה.

אז שלום ונעים להכיר. קוראים לי נועה ואני הבעלים של קייטרינג חלבי בוטיקי אותו הקמתי בשתי ידיי.

ביחד עם הצוות המדהים שלי שמנו לנו למטרה להפוך כל אירוע שמגיע אלינו לייחודי ומיוחד. את זה אנחנו עושים בקלות משום שמצד אחד אירוח, אנשים ואוכל נמצאים כחלק בלתי נפרד מה DNA שלנו, זה פשוט משהו שאנחנו אוהבים לעשות ומצד שני, כל אירוע עובר תהליך מחשבתי ויצירתי במטרה לבנות תפריט שיישב בול עליכן.

אנו מתייחסים לסוג האירוע, לכמות האנשים, לאוכל אליו אתן מתחברות, לעונה בשנה ובוחרים עבורכן את חומרי הגלם הכי משובחים ואיכותיים שיש בתוצרת הישראלית. שילובי הטעמים, הטריות והאיכות, הופכים כל מנה לבלתי נשכחת.

חגיגת רווקות מקורית

אז למה דווקא ארוחת שף בוילה?

ובכן, הווילה שלנו הממוקמת רק מרחק קצת מתל אביב מעוצבת בקפידה ומתאימה בדיוק לאירועים מהסוג הזה כמו מסיבת רווקות.

ברגע שתיכנסו תרגישו שאתן בבית כי יש המון פינות ישיבה כיפיות כאלה, שולחן אבירים גדול מעץ מלא, המטבח הוא פתוח ככה שאת ריח הפוקצ‘ות והמים המבעבעים ומחכים שהפסטה הטרייה תיכנס אליהם, תוכלו ממש לחוות תוך כדי המסיבה. אתן האורחות שלנו לאורך כל האירוע ואנו נדאג לפנק אתכן על כל המשתמע מכך.

אפשר לארגן מגשי אירוח צבעוניים ועשירים בכל טוב, משהו שיהיה לכן נגיש לאורך כל האירוע או לחלופין להכין בופה בסגנון של ”גש וקח“. שתי האופציות מדליקות וכיפיות לאירוע כמו מסיבת רווקות. כמובן שאלכוהול איכותי לבחירתכן הוא חלק בלתי נפרד מעסקת החבילה. אצלנו תוכלו לצחוק, לרקוד, להשתולל ולדבר בלי שאף אחד יפריע לכן ובעיקר לשמח את הכלה המיועדת שנשאר לה עוד זמן קצוב בלבד לחגוג את הרווקות.

ולמה דווקא חלבי צמחוני?

בחרתי בתפריט המבוסס על מנות חלביות צמחוניות מכמה סיבות. קודם כל בגלל המגוון. יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות עם תפריט צמחוני חלבי ככה שכל אחת ואחת מכן תמצא לעצמה מנות שהיא מתחברת אליהן. עם מנות צמחוניות אפשר ליצור שפע וצבעוניות מדהימה על השולחן וזה פשוט עושה את ההבדל. בנוסף, כשהאוכל מבוסס על רכיבים בריאים, האירוע הופך לקליל וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים באירועים מהסוג הזה, ממש כמו מסיבת הרווקות שלכן.

אז קדימה, למה אתן מחכות? אני מזמינה אתכן ליצור איתי קשר דרך האתר ואני אשמח לענות לכן על כל השאלות, בדרך למסיבת רווקות כיפית, מהנה ובלתי נשכחת.

קראו עוד על –

קייטרינג למסיבת רווקות

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>