מחפשים אירוח חוויתי? אירועי שף פרטי עד הבית

מחפשים אירוח חוויתי? אירועי שף פרטי עד הבית

Chef's Catering

כשמחליטים לחגוג אירוע חשוב כמו יום הולדת עגול או מסיבת אירוסין משפחתית במסעדה למשל, יש להחלטה יתרונות אך גם לא מעט חסרונות.

הרבה פעמים אנחנו רוצים להרגיש שהמקום הוא לגמרי שלנו, שאין עוד אנשים מסביב, שהרעש הוא רק שלנו, שהתפריט נבנה במיוחד עבורנו, עבור היקרים לנו ועבור הקונספט הספציפי שבחרנו ואלו הם דברים שלרוב פחות אפשריים במסעדה.

לעומת זאת, כשאנחנו בוחרים לחגוג בבית הפרטי שלנו, מה יותר אינטימי, חמים וביתי מזה?

קראו עוד על – שף פרטי לאירועים

מחפשים אירוח חוויתי? אירועי שף פרטי עד הבית…

שלום ונעים להכיר! קוראים לי נועה ואני הבעלים של קייטרינג בוטיק משפחתי עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום הקולינריה, האירוע והאירועים. לפני תקופה הבנתי את הצורך ההולך וגובר של משפחות להפיק אירוע קצת אחר, שונה ובעיקר איכותי, בו כל פרט נלקח בחשבון.

במהלך השנים טיילתי ברחבי העולם, למדתי באקדמיות מובילות, אכלתי באינספור מסעדות, עבדתי באירועים יוקרתיים כחלק מצוותי קייטרינג מובילים בעולם ולבסוף החלטתי לחזור לשורשים שלי ולהקים את הבייבי הפרטי שלי – קייטרינג בוטיק חלבי שנותן מענה מלא למי שמחפש אירוע ביתי, חמים, משפחתי באווירה אותנטית.

אני והצוות המופלא שלי מקפידים לשים דגש על כל פרט ופרט בתהליך התכנון של האירוע שלכם ואין זה משנה אם אתם חוגגים בת מצווה לבתכם האהובה, יום הולדת 80 לסבא היקר או 30 שנות נישואין להורים שלכם, אנחנו תמיד שם עם כל הלב והנשמה. במידה והבית שלכם לא מאפשר להפיק אירוע כמו שהייתם רוצים, תמיד תוכלו להגיע לוילה שלנו שממוקמת רק 20 דקות מתל אביב, נבנתה ותוכננה במיוחד למטרה זו ובה אווירה ייחודית, עיצוב משגע והמון מקומות ישיבה ואירוח מפנקים.

קראו עוד על – קייטרינג לאירועים

מחפשים אירוח חוויתי? אירועי שף פרטי עד הבית

אז איך זה עובד?

ובכן, בשלב הראשון חשוב להגדיר את סוג האירוע, את הקונספט שאתם מחפשים ואיזו אווירה הייתם רוצים ליצור. גם כמות המוזמנים רלוונטית להמשך התכנון. בשיחה ראשונית ביני לבינכם נוכל להבין מה בדיוק אתם מחפשים ואיך אתם רואים את האירוע שלכם בדמיון. משם, השמיים הם הגבול התחתון. תוכלו לבחור בין מגוון של מנות ייחודיות ושילובי טעמים יוצאי דופן.

לא סתם בחרתי בקייטרינג חלבי. המגוון לצד חומרי הגלם הטריים מאפשרים לי משחק אינסופי וכך אני יכולה לבנות עבורכם תפריט מושלם ומדויק.

אני מזמינה אתכם להיחשף לבישול אותנטי המוצג לנגד עינם של האורחים במטבח פתוח – בביתכם או אצלנו בוילה. אני יכולה לחתום לכם שלא תוכלו לעמוד בפני הריחות של הפוקצ‘ות שרק יוצאות מהתנור ובפני המראה של הפסטה הטרייה שנכנסת למים הרותחים. שלא לדבר על הקינוחים. יין מעולה וסנגריה תוצרת בית יוגשו לאורך כל האירוע.

מה שיפה הוא שהכל נתפר במיוחד עבורכם, עבור הצרכים שלכם, עבור האורחים תוך התחשבות מלאה בתקציב. במידה ויש לכם בקשות מיוחדות כמו למשל מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות וכדומה, נשמח להתאים את עצמנו אליכם.

אני מאמינה כי מה שהופך אירוע לייחודי, מוצלח ובלתי נשכח הוא שילוב בין אוכל איכותי, שירות ברמה גבוהה וכמובן אווירה. אז אם אתם מחפשים דרך שונה, צבעונית וייחודית להפיק את האירוע הבא שלכם, אני מתחייבת להגשים לכם את החלום. פשוט השאירו את הפרטים שלכם כאן בתחתית העמוד ואנחנו כבר ניצור אתכם קשר ממש בקרוב בדרך לאירוע שכולם ידברו עליו עוד הרבה זמן.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>