קייטרינג חלבי לאירועים קטנים באשדוד

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים באשדוד

Chef's Catering

לשמחתנו הרבה, החיים שלנו מלאים באירועים: ימי הולדת, מסיבות אירוסין, מסיבות גיוס או שחרור, חתונות, בר ובת מצוות, בריתות ועוד…הרי אצלנו הישראלים, כל אירוע הוא סיבה למסיבה ותמיד מדובר בהזדמנות פז לכנס בה את האנשים שהכי קרובים לנו: הורים, סבים וסבתות, בני דודים, קולגות, שכנים וחברים קרובים ופשוט לחגוג. אז אם גם אתם מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים באשדוד – הגעתם בדיוק למקום הנכון!

שלום לכם ונעים להכיר! קוראים לי נועה ואני גאה לספר לכם על הקייטרינג המושקע שלי, הבייבי הפרטי שלי שנבנה עם אהבה אינסופית לאנשים, תשוקה לאוכל והקפדה על כל פרט ופרט כדי שהאירוע שלכם יהיה תמיד מושלם.

אחרי שביקרתי ברחבי העולם בבירות הקולינריה כמו איטליה וצרפת לצד מקומות אקזוטיים ממש כמו בסרטים, החלטתי לחזור לשורשים שלי ולהקים חברת קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים. השילוב בין ידע רבגוני, שימוש בחומרי גלם סופר ייחודיים, התאמת תפריט ספציפי לכל אירוע מחדש וצוות מנצח הופכים את הקייטרינג שלי לאחר לגמרי ממה שיצא לכם להכיר עד עכשיו.

אז לפני שאני מספרת לכם איך זה בדיוק עובד, בואו נבין ביחד מה זה בכלל אירוע קטן ולמה אני מאמינה כי קייטרינג באשדוד הוא הפתרון המושלם לאירוע כזה.

מאפייניו של אירוע קטן

אז אירוע קטן הוא קודם כל אירוע שכמות המוזמנים אליו איננה גדולה. לרוב מדובר באירוע של מקסימום 150 אנשים ומעבר לזה, מדובר כבר באירוע בינוני. ממה שיצא לי לראות ויצא לי להפיק לא מעט אירועים בשנים האחרונות הוא שבדרך כלל, כאשר מפיקים אירוע קטן, האנשים שמוזמנים לאירוע, רובם מכירים אחד את השני.

מה שזה אומר שזה לרוב אירוע משפחתי, סופר מיוחד, אליו אנו מזמינים את האנשים הכי הכי קרובים ויקרים לנו. באירוע כזה לכל פרט שמוכנס פנימה יש חשיבות מכרעת ולכן האיכות חייבת לבוא כאן לידי ביטוי החל מבניית תפריט ייחודי, דרך יין בוטיק מעולה או אלכוהול יוצא דופן, מוזיקה נעימה שתייצר את האווירה המדויקת ועיצוב מושלם.

קייטרינג חלבי באשדוד – למה חלבי בעצם?

היופי שבקייטרינג החלבי הוא שיש משחק אינסופי שאפשר לקיים עם חומרי הגלם השונים. ירקות טריים ואפויים, מגוון של מאפים עשויים עבודת יד, פסטות מסוגים שונים, רטבים, דגים טריים ומעושנים, סלטים מיוחדים ואלו הן רק חלק מהדוגמאות לתפריט חלבי עשיר. בנוסף, מדובר באוכל קליל שמייצר באירוע אווירה נינוחה, ההיפך מתחושת הכבדות שמלווה ארוחה בשרית עשירה.

ואיפה אני נכנסת לתמונה?

ובכן, מהרגע שתיצרו איתנו קשר, נדאג להסביר לכם שלב אחר שלב איך אנחנו מאמינים שאירוע קטן, אינטימי ומיוחד צריך להיראות. אפשר לארגן את האירוע  עם שף פרטי אצלכם בבית באווירה אותנטית, רגועה ונינוחה, ממש כמו מסעדה פרטית אצלכם בבית. כמובן שקיימת האפשרות הידוע להפיק את האירוע באולם, גן אירועים או אפילו בחיק הטבע.

אם עדיין אין לכם רעיון ללוקיישן מוצלח, אנחנו נשמח להזמין אתכם לוילה המעוצבת שלנו הממוקמת רק 20 דקות מתל אביב שנבנתה ועוצבה במיוחד עבור המטרה הזו – אירועים קטנים של עד 40 מוזמנים. בוילה יש את כל מה שצריך כדי לקיים אירוע מוצלח ותאמינו לנו שברגע שתגיעו, לא תרצו לעזוב.

אז כל מה שנשאר לכם לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנחנו נחזור אליכם ממש בקרוב בדרך לאירוע הכי מיוחד שיש.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>