קייטרינג חלבי במרכז

קייטרינג חלבי, נועה דניס, קייטרינג לאירועים

Chef's Catering

אנשים משקיעים המון זמן, אנרגיה ומחשבה בבחירת קייטרינג חלבי במרכז. כל אדם שנמצא בתהליך של תכנון והפקת אירוע יודע ומבין כאורח המוזמן לאירועים בעצמו, עד כמה בחירה זו חשובה ועד כמה טיב, טריות ואיכות האוכל ישפיעו באופן ישיר על הצלחתו של האירוע.

שלום ונעים להכיר. קוראים לי נועה דניס ואני שפית קונדיטורית בעלת קייטרינג חלבי במרכז, עם אהבה אינסופית לאוכל משובח, אנשים ואירוח. היכולת לזהות ולהבין את הצרכים המדויקים של כל אירוע, להקשיב ללקוח בתשומת לב מלאה בשילוב הידע והניסיון שצברתי במהלך השנים מאפשרים לי לבנות תפריט ייחודי ולהפוך כל אירוע לבלתי נשכח.

 

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קייטרינג חלבי במרכז - אז מה אני מציעה בעצם?

ההתמחות שלי היא בבישול צרפתי קלאסי אבל בחרתי לשלב עוד מגוון של נגיעות מתרבויות שונות אליהן נחשפתי בביקורים שלי במקומות בחו“ל, לימודים וקורסים שלקחתי בבתי ספר מובילים לבישול ואפיה, חופשות אקזוטיות וביקור במסעדות המובילות בעולם.

קייטרינג חלבי כשר במרכז עם תפריט כשר ובעל אופציה ליצור מנות צמחוניות, טבעוניות, מנות לאנשים הרגישים לגלוטן או לקטוז והכל במטרה שלכל אורח ואורחת באירוע שלכם יהיה משהו טעים וכייפי לאכול. תפריט חלבי מייצר שפע על השולחן, מגוון של מנות שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהן והקינוחים? פשוט וואו…

קייטרינג חלבי במרכז

סלטים עשירים, פסטות טריות, מאפים, קישים, דגים טריים, לזניות ולחמים בעבודת יד מדויקת, מתבלים מיוחדים ועוד.

ניתן לבחור איזה סוג אירוח שמתאים לכם החל ממגשי אירוח מפנקים וצבעוניים, דרך מנות פינגר פוד שהופכות כל אירוע לקליל, כיפי ועד בופה עשיר.

תוכלו לקיים את האירוע אצלכם בבית, אצלנו בוילה מעוצבת באווירה מודרנית בגדרה (מתאים לעד 40 מוזמנים) עם כל הפסיליטיז, באולם, גן אירועים או בחיק הטבע – אתם בוחרים ואנחנו מגיעים לכל מקום.

אני מאמינה כי כל אירוע הוא הזדמנות נפלאה ליצור משהו חדש, לפגוש אנשים וליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת בשילוב טעמים מדויקים, חומרי גלם מעולים ושירות ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. כל פרט אצלנו נלקח בחשבון. זה מתחיל בבניית התפריט, נמשך בבחירת המרכיבים למנות שלכם, עובר לבישול ואפייה שנעשים עם המון אהבה ומסתיים באירוח מפנק.

אנחנו קייטרינג חלבי במרכז אשר עונה על צרכי כל סוגי האירועים: ימי הולדת בבתים פרטיים, בת ובר מצוות, בריתות, חתונות, חינות, שבתות חתן, מסיבות רווקים או רווקות, אירועים עסקיים, מסיבות קוקטייל ועוד.

אני מזמינה אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלי באתר ואני תוך זמן קצר אחזור אליכם עם מענה לכל השאלות, בדרך לאירוע בלתי נשכח.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>