קייטרינג מבית השפית

Chef's Catering

קייטרינג נועה דניס מתמחה באירועי בוטיק ייחודיים המופקים עבור לקוחות החברה. האירועים מתקיימים בכל רחבי הארץ, בטבע, באולמות ובחצרות הבתים הפרטיים או לחילופין בווילה באזור כפרי מדהים ביופיו, בו שולטים מרבדי דשא ירוקים ונוף משגע הנשקף מכל פינה.

אירועי הבוטיק נערכים עבור אירועים משפחתיים שונים כמו ימי הולדת, בר-בת מצווה, מסיבת רווקות אירועים עסקיים, או כל סיבה אחרת למסיבה איכותית.

סימן ההיכר של קייטרינג נועה דניס, קיים בו היצע עצום של מאכלים כך שכל אחד מהנוכחים ימצא את המאכלים בסגנון שהוא אוהב, כולל אפשרויות למנות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן.

בין המנות הייחודיות של הקייטרינג אפשר לאכול:

  • כריכונים שונים במליות מפתיעות של גבינות וסלמון.
  • אנטיפסטי שהוכן משלל ירקות צבעוניים.
  • קישים אישיים טריים מבצק חמאה פריך במליות מגוונות של גבינות וירקות.
  • שיפודי קפרזה – עגבניות שרי, גבינת מוצרלה ועלה בזיליקום.
  • כמה סוגי סלטים עשירים המורכבים מירקות טריים, גבינות, פירות יבשים וקרוטונים
  • לחמי מחמצת ריחניים בשפע אפשרויות מילוי
  • גבינות, חמאה צרפתית, ממרחים מפתיעים וריבות ביתיות
  • כוסיות אישיות של יוגורט, פרי חתוך וגרנולה ביתית
  • קינוחים שקשה להפסיק לאכול מהם, פטיפורים בראוניז, פיננסייר, פחזניות ועוגות בטעמים שונים מגש פירות חתוכים.
  • ועוד ועוד. ………….

תפיסת העולם של השפית נועה דניס היא לתת ללקוח ולאורחיו חוויה מיוחדת ומעצימה של אירוע יוצא דופן, וכך הוא יזכור לטובה ובאופן חיובי את המקום ואת הטעמים לפרק זמן ארוך. להבדיל מעסקי מזון אחרים, השפית נועה דניס עובדת על פי סטנדרטים מוקפדים הנהוגים באירופה ובארה"ב. נועה מביאה עמה את רוח הלמידה המיוחדת בבית הספר הגבוה ללימודי הקולינריה Le Cordon Bleu בצרפת, בו היא למדה וביצירותיה רואים ואוכלים את התעוזה, החדשנות ואת הטעמים המשכרים שחלק גדול מהם אינם מוכרים לחיך הישראלי.

כול חומרי הגלם הנרכשים על ידי השפית הם the best of the best , פירות, ירקות ועשבי תיבול טריים המגיעים ישירות מהחקלאים בשפלה, גבינות מהמחלבות הממוקמות במושבים הסמוכים, שמרים, סוגים שונים של קמח, מוצרי אפייה, פירות יבשים, כל המוצרים נרכשים ישירות מהיצרנים או מהיבואנים המובילים באיכותם, אין פשרות בנושא זה.

הקונספט הייחודי מאפשר לשפית לפנק את לקוחותיה במטעמים מיוחדים עבור אירועי בוטיק שבהם מבשלים מכל מאכל כמויות קטנות, אך עם אפשרויות רבות לבחירה. מספרם של האורחים הוא קטן בדרך כלל בארוחות בוטיק וכך נוצרת ארוחה עשירה ומיוחדת בעלת שפע של פינוקים ערבים לחך במיוחד.

 

 

 

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>