קייטרינג לחתונה אינטימית

Chef's Catering

קייטרינג לחתונה עם השפית נועה דניס – לאירועים מרגשים במיוחד

קייטרינג לחתונות זו לוגיסטיקה עצומה, אך כשהכול מוכן טיפ טופ ובזמן, זה אושר עצום לזוג הצעיר וגם למארגנים ולצוות הקייטרינג שעמלו כה קשה.

הקייטרינג של נועה דניס מתמחה בהכנת תפריטים עשירים של כל סוגי המזון והקינוחים עבור חתונות בכל רחבי הארץ. הנושא הקולינרי הוא אבן בוחן משמעותית להצלחת כל אירוע ובמיוחד להצלחת כל חתונה.

בשלב הכנה זה חשוב לקבל מידע מהמארחים על אופיו של הקהל, על אהבותיו בתחום הקולינרי ועל העדפות ייחודיות כמו אוכל צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן וכו'.

לחתונות מגיע קהל רב, כולל ילדים ולכן בחשיבה על הכנת התפריט נועה מביאה בחשבון גם את הכנת המנות האהובות על הילדים ומנות רבות לקהל הרחב כדי לקלוע לטעמם של כל המוזמנים.

בישיבה שבה משתתפים הזוג הצעיר, נועה דניס והצוות המקצועי, מועלות כמה הצעות לתפריט קייטרינג לחתונה, כל המנות המוצעות הן ייחודיות. כל מנות הדגל מדהימות וטעימות מאד ונעשות בטכניקות ובסטנדרטים המחמירים כמו בארה"ב ובאירופה תוך שימוש בירקות ובעשבי תיבול טריים שנקטפו בבוקר האירוע. עלים טריים עבור הסוגים השונים של הפסטה מיוצרים במטבח מבצק צרפתי משובח, ופוקצ'ות ולחמים טריים וריחניים נאפים במקום. ברגע שהתקבלה ההחלטה על התפריט, קייטרינג לחתונה יספק את כל מה שסוכם בכמות המספיקה לכל האורחים ואף מעבר לכך.

הצוות המקצועי של קייטרינג נועה דניס דואג לכל נושא הלוגיסטיקה לקראת האירוע על פי הרשימה שתואמה מבעוד מועד עם בעלי השמחה. כסאות, שולחנות, מקרן, בר משקאות וכל דרישה נחוצה אחרת. בזכות המיומנות והניסיון הרב של הצוות, כל הציוד מגיע כמה שעות לפני תחילת האירוע לשטח, הכול נקי ומאורגן בזמן, וכולם ערוכים ומוכנים לקבלת הזוג הצעיר.

בקייטרינג של נועה לא מתפשרים על חומרי הגלם, רוכשים רק את החומרים המובחרים המתאימים להכנת המטעמים שנבחרו עבור קהל המשתתפים באירוע. חלקם מייצור מקומי וחלקם מיובאים מארצות שונות.

בתפריטים המוצעים לחתונות אפשר למצוא לדוגמה:

  • סלטים משגעים בקומבינציות מפתיעות בה משולבים ירקות צבעוניים שונים, עם נבטי חמנייה, נבטוטים ופטריות ייחודיות כמו שימאג'י היפניות, פורטובלו, שמפיניון או פרצינו, בתוספת עשירה של פירות או פירות יבשים, אגוזים, תמרים ושקדים ועוד.
  • קישים אישיים, לזניות, סוגים שונים של פסטה ורביולי ממולא בירקות שונים וברטבים מעניינים.
  • שפע של לחמים, גבינות, ממרחים, יוגורט ואנטיפסטי צבעוני.
  • קינוחים מתוקים, פחזניות, פטיפורים מדהימים המכילים פירות יבשים, כדורי אגוזים ותמרים כמה סוגי מוסים בכוסות אישיות ועוגות בטעמים מגוונים.
  • סלסלות ענקיות של הפירות הטריים, המובחרים והמיוחדים ביותר הקיימים בכל עונה, כולל אננס, תות, מנגו, קיווי, סברס, פומלה, פיטאיה, פסיפלורה, אנונה, רימון, פפאיה ועוד.

קייטרינג נועה ביצע כבר אירועים רבים ומוצלחים ולקוחות החברה מזמינים אותנו מעת לעת שוב כדי להכין עבורם ועבור יקיריהם גם את האירוע הבא. מזל טוב !

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>