קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים

Chef's Catering

קייטרינג נועה דניס מותאם לאירועים קטנים ומושקעים הכולל חשיבה מקיפה על כל פרט ופרט בהתאם לצביונו הייחודי של האירוע.

האוכל המיוחד והכול כך טעים מביא אלינו לקוחות רבים המחפשים לחגוג באירוע שייזכר כיוצא דופן ומוצלח, שהאורחים ישבחו את הטעמים המפתיעים בכל אחת מהמנות המוגשות לאורך האירוע.

שפית פרטית נועה דניס המכינה מנות לאירועים קטנים, דואגת שכל אחת מהמנות תהיה טעימה יותר מקודמתה, דגים הנאפים בגריל ברטבים חריפים או מתקתקים, ודגים מבושלים הן המנות הראשונות המפתיעות את האורחים, הדגים מוגשים עם שפע של מטבלים, סלטים צבעוניים וככרות לחם שיצאו זה עתה מהתנורים.

בהמשך הערב, מוגשות פלטות עמוסות בפסטות צבעוניות עם רטביי פסטו, אלפרדו, פטריות ולזניות עם גבינות וירקות שונים ברוטב עגבניות ובשמל. כל פסטה מוגשת בצבע אחר וכולן יחד יוצרות מראה ססגוני ומעורר תיאבון.

הקישים האישיים העשויים מירקות שורש, פלפלים, ארטישוק וירקות נוספים, מצליחים להפתיע את הקהל הנרגש. ירקות בשיטת אנטיפסטי שנאפו בתנור עם שמן זית נחטפים במהירות רבה……

בעיקר עבור הילדים מכינים שלל פיצות עם תוספות אהובות כמו זיתים ופטריות, פוקצ'ות, מטבלים, ממרחים וכריכונים עם גבינות וירק.

מגשים עמוסי קינוחים ריחניים יוגשו לקראת סוף האירוע, עוגות בשלל צבעים וטעמים, מוסים של שוקולד, פירות כמו פסיפלורה וגבינה בכוסות אישיות. הפטיפורים המיוחדים של נועה מפירות יבשים שוקולד ועוד.

השמירה הקפדנית על איכותם של חומרי הגלם ועל רצף הכנת המזון במטבח נקי ומצוחצח יוצרים אוכל משובח, והניחוחות ממלאים את כל הסביבה.

נועה דניס למדה ב – Le Cordon Bleu. בית הספר הצרפתי היוקרתי למקצועות הקולינריה והיא נאמנה לשיטות העבודה הייחודיות שלמדה שם המשלימים את הסטנדרטים להם הורגלה במשך שנים רבות בביתה מעבר לים.

אירועים קטנים אפשר לערוך בוילה המפנקת של נועה דניס במושב קדרון, שם ייהנו האורחים מהטבע ומאווירה קסומה ומיוחדת.

או לחילופין אפשר לערוך אותם בכל מקום שייבחר. הצוות הלוגיסטי יארגן מראש את כל הציוד הדרוש והמאכלים ייארזו כראוי ויועברו למקום האירוע. הצוות מיומן באירועים קטנים ולכן הכול יוכן מבעוד מועד והריהוט, הגנראטור, בר המשקאות וכל ציוד אחר הדרוש לאירוע, יוקם בזמן וכשהאורחים יגיעו ייהנו מהאווירה, מהעיצוב המרהיב שהוקם על פי הזמנת הלקוחות.

הקייטרינג של נועה דניס עומד מאחורי כל בקשה או הזמנה של בעלי האירוע, וכל הנדרש מגיע למקום האירוע, הצלחת כל אירוע, היא ההצלחה הפרטית שלי ולכן "אני מתייחסת לכל אירוע, כאילו הוא שלי," מספרת נועה בגאווה רבה, ואמרה זו אכן נראית בשטח לאורך כל האירוע.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>