קייטרינג לאירועים עסקיים וכנסים

Chef's Catering

עסקים רבים עורכים אירועים עסקיים עבור לקוחותיהם, או עבור עובדיהם.

לכל אחד מהאירועים הללו יש מטרה וכדי להשיגה, חשוב להעניק לאורחים מעטפת נעימה של אווירה ועיצוב ייחודי. הפרט החשוב ביותר הוא הגשת אוכל איכותי שיפתיע מאד את הקהל העסקי לאורך כל האירוע.

אפשר לתכנן אירוע במשרדי החברה, האוכל שהוזמן יגיע במועד שנקבע כשהוא טרי ואיכותי. מגשי האוכל יוגשו באופן נקי, ואסתטי במיוחד. האורחים יהיו עסוקים בשיחות מינגלינג תוך טעימה של מאכל זה או אחר, לפני שיחות הגיבוש ואחרי כל הרצאה הם יופתעו ממנות צבעוניות שימתינו להם על המזנונים בפינות האולם.

או אפשר לשנות את האווירה המשרדית ולהזמין את הקולגות להתפנק במושב קדרון, בביתה של השפית נועה דניס – בעלת קייטרינג לאירועים עסקיים הייחודי המתאים לאירוח בין 150-100 איש. שם בין עצי הפרי ועל מרבדי הדשא הכול יקבל תפנית חיובית, לכל האורחים יהיה הרבה יותר נעים לשהות במקום משוחרר וכולם יוקסמו מהאווירה הפסטורלית השוררת בטבע.

בשני המקרים, המאכלים יוכנו במטבח המקצועי של השפית נועה דניס שלמדה בבית הספר היוקרתי – Le Cordon Bleu. בצרפת, והביאה עמה ארצה ניסיון מקצועי עשיר ויוצא דופן, שאותו היא מיישמת בכל אירועיה תוך שמירה על סטנדרטים בין לאומיים הנהוגים הן באירופה והן בארה"ב.

האיכות הבלתי מתפשרת על חומרי הגלם יצרה הסכמים עם ספקים המבטיחים ומקיימים עמידה בסטנדרטים הקפדניים הללו. אספקת ירקות, עשבי תיבול ופירות טריים באיכות יצוא, אספקת דגים טריים תוך הקפדה על טריותם, איכותם ומרקמם. סוגים שונים של קמח, מוצרים נלווים להכנת כל המנות נרכשים רק במפעלים שהייצור שלהם מוצלח במיוחד. מוצרים שאין בנמצא בארץ מוזמנים מחו"ל ומגיעים מעת לעת ארצה.

סדר העבודה במטבח תואם את ההזמנה שעליה החליט מזמין האירוע העסקי, אין קיצורי דרך והכול מוכן באופן מקצועי ביותר כמו בצק צרפתי, המשמש להכנת עלי פסטה משובחים. מהעלים הללו מכינים שפע של תצורות ומטעמים כמו פסטה בצורות שונות עם רטבים מתאימים, לזניות ברוטב עגבניות, ריבועי רביולי ושבלולי טורטליני במילויים מפתיעים וממכרים וסלטים טריים בשילובים ייחודים.

שפע המשקאות המוגשים באירוע מאפשר לאורחים ליהנות מבירות משובחות, מבקבוקי יין איכותיים של היקבים המובילים ומשמפניה תוססת וקרה שמוגשת בגביעים מפנקים.

אוהבי הפירות ישמחו לטעום משפע הפירות שיוגש להם ויכלול את פירות העונה בתוספת לפירות טרופיים בטעמים אקזוטיים כמו אננס, פיטאיה, פפאיה, פסיפלורה ועוד וכמובן משפע הקינוחים שעליהם לא יפסיקו לדבר, מוסים בכוסיות אישיות עם גבינה, שוקולד ושילוב של פירות, מבחר עצום של עוגות שונות ומגשי פטיפורים המתמלאים כל הזמן.

בעזרת קייטרינג לאירועים עסקיים נשיג את האירוע העסקי המוצלח ביותר. המטרה גם שלנו, לפנק את הצוות, לאפשר להם להיות ממוקדים במטרת המפגש ולנו נותר ליהנות מכל המחמאות.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>