קייטרינג חלבי לאירועים

Chef's Catering

הבחירה על עריכת אירוע הכולל קייטרינג חלבי טומן בחובו שפע של אפשרויות קולינריות משובחות שיפתיעו את הקהל בכל טעימה וטעימה.

שירותי הקייטרינג של השפית נועה דניס קבעו בתחום זה סטנדרטים חדשים ורמה מקצועית שלא נראתה עד עתה בארץ, הן בתחום השפע הקולינרי והן באחריות מול הלקוח לביצוע אירוע מוקפד בדיוק על פי ההזמנה שבוצעה.

לאחר שנים של ניסיון מעבר לים ולימודים בבית הספר הצרפתי המוערך קרדון בלו, נועה דניס מציעה אפשרויות מגוונות לתפריטים עשירים, בטעמים עסיסיים.

ההיצע כולל:

  • סוגים שונים של קישים אישיים.
  • כמה סוגי לזניות, דפי הלזניה הטריים מיוצרים במטבחה של השפית.
  • כריכונים אישיים במרקמים מפתיעים.
  • סלטים צבעוניים המכילים ירקות טריים, שילובים מפתיעים היוצרים טעמים לא מוכרים ומאד מאד טעימים.
  • לחמים ריחניים שנאפו לא מכבר, הכוללים שפע של הפתעות בתוכם.
  • פיצות, פוקצ'ות ומאכלים קלילים נוספים עבור הקהל הצעיר.
  • גבינות מיוחדות, ממרחים, מטבלים, ריבות וחמאה צרפתית.
  • קינוחים מפתיעים וטעימים במיוחד, העשויים משוקולד, בצקים שונים, פירות, פירות יבשים, דבש ועוד, כולם מיוצרים מחומרי גלם משובחים ויוצרים תוצאות מהממות.

קייטרינג חלבי, מוגש באירועים הנערכים בוילה שלנו במרכז הארץ הטובלת בירק ומעניקה תחושה שאתם נמצאים בחופשה מפנקת בארץ או בחו"ל, או לחילופין בכל מקום אחר שבוחרים בעלי השמחה לחגוג, בביתם, באולם, בטבע או בכל מקום אחר שיחפצו.

שירותי הקייטרינג מותאמים ללוגיסטיקה של העברת המזון הטרי לכל מיקום בארץ, ההובלה מתבצעת בתנאים הנחוצים למזון, קירור ואוורור מתאים, וכך המזון יגיע תוך שמירה מקסימלית על איכותו.

באירועים המתקיימים בבתיהם של הלקוחות ברחבי הארץ, קיימת אפשרות לבשל במטבחם, המאכלים מוגשים ישירות מהמטבח במגשים אסתטיים ובכלי אוכל מרהיבים לאורחים. בתום האירוע, המטבח נותר נקי ולא נשאר כל סימן לעבודה הרבה שבוצעה בו, מלבד שאריות האוכל שנותר שאוכסנו בקופסאות במקרר הביתי.

בהקפדה על איכות ללא פשרות, בשימוש בחומרי גלם משובחים, ירקות ועשבי תיבול טריים המגיעים יום יום מהשדה למטבחנו, יצרנו סטנדרט חדש לקייטרינג חלבי התואם את הנהלים הנהוגים במטבחים האיכותיים ביותר באירופה ובארה"ב. כל מוצר מקבל את מלוא תשומת הלב ומיוצר בדיוק על פי המתכון, להצלחה מושלמת שלו.

שפית נועה דניס מבשלת מכל הלב ומעניקה שירות אישי יוצא דופן לקהל לקוחותיה. הלקוחות המרוצים מצביעים ברגליים ובכל אירוע משפחתי או עסקי, הם מזמינים שוב את שירותי הקייטרינג לאירועים לרווחתם של האורחים השמחים לטעום את הטעמים החדשים של המאכלים הרבים המוגשים להם לאורך כל האירוע.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>