שף פרטי לאירועים קטנים-השף שידהים את האורחים

Chef's Catering

היום צו השעה הינו לערוך אירועים קטנים ואינטימיים יותר מהסוגים הבאים כגון חתונות, בר או בת מצווה, אירועי חברה או מסיבות קוקטייל. המגמה היא להזמין שף פרטי לאירועים קטנים כך שיכין מטעמי גורמה למוזמנים. שף מסוג זה יקפיד על מנות מתואמות מראש עם בעל האירוע כך שיקלע בדיוק למטרה, כאשר בעל האירוע יודע מה חבריו או בני משפחתו אוהבים במיוחד. שף פרטי לאירועים בבית יביא עמו את הכלים הדרושים, הציוד, חומר הגלם ויתכנן יחד עמכם את האירוע. השאלות שישאל השף שלכם בפגישה הראשונה תהיינה על כמות המוזמנים, תאריך, שעת האירוע והעדפות מסוימות לגבי סוג האוכל.

האוכל שיוגש באירוע יגרום לו להצלחה

אנשים שמגיעים לאירוע, מעוניינים בראש ובראשונה ליהנות מהאוכל ולאחר מכן מהאווירה שתהיה בו. זו הסיבה שבהזמנת שף פרטי לאירועים קטנים, יש לתת דגש על האוכל שיוגש באירוע ולהקנות את האווירה המתאימה.

ישנם כמה פרטים נוספים בנוגע לאירוע שחשובים לארגונו כגון:

  • סוג האורחים שיגיעו
  • סוג המזון שאתם מתכננים להגיש באירוע
  • שעת האירוע
  • התקציב
  • סוג הקינוחים שיוגש

אירועים כגון מסיבות קוקטייל ייערכו במשך פחות זמן, בשל כך מסיבה זו דורשת פחות מזון והתכנון של המנות יהיה בהתאם. שפים פרטיים לאירועים קטנים שהם באמת מיומנים יגיעו עם הציוד הדרוש וחומרי הגלם שיספיקו לכמות המוזמנים ולמשך האירוע, חשוב לספק את כל המידע מראש לשף ולא לנסות לחסוך. אם מדובר באירוע של עד 100 מוזמנים או כל אירוע, השילוב המנצח הוא של יין טוב עם אוכל טוב, שף פרטי לאירועים קטנים ידע את סוג היין שיש לשלב בארוחה. אם הזמנתם מאכלים חלביים מהשף הפרטי שלכם, לבטח הוא יגיע עם מבחר של יין לבן ועדין שיתאים להפליא עם האוכל החלבי.

השפית הפרטית שלך לאירועים קטנים

כיום אנשים רבים נוהגים לערוך אירועים ומסיבות בסדר גודל של עד 100 מוזמנים. יש לבחור שף פרטי לאירועים קטנים אשר מתמחה במאכלים מסוימים שאתם מעוניינים בהם, למשל מאכלים חלביים שהם קלים יותר במיוחד למסיבות או אירועים הנערכים בשעות הבוקר או הערב. המבחר של השפים הפרטיים הוא רחב, אך מומלץ לבחור שף פרטי לאירועים בבית, שמכין מאכלים מיוחדים בסגנון אקזוטי, צרפתי או ים תיכוני כך שתוכלו ליהנות מחוויה מיוחדת במינה. נעה דניס, הינה שפית מקצועית, אשר את ניסיונה רב השנים רכשה בחו"ל כאשר שהתה שנים רבות באיי פולינזיה הצרפתית.

את המאכלים האקזוטיים החלביים, למדה נעה דניס באיים אלה ולמדה בביה"ס הגבוה לשפים LE CORDIN BLUE. נעה חזרה לישראל והקימה במושב קידרון בו נולדה וגדלה חברת קייטרינג מצליחה הערוכה לאירועים עד 100 איש. ההתמחות של נעה דניס הינה במאכלים חלביים, צרפתים וים תיכוניים עם מגע אקזוטי. נעה דניס מקיימת סדנאות בישול וכן סדנאות למתוקים.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>