שף עד הבית

Chef's Catering

שף עד הבית –  אנו מביאים את המסעדה אליכם הביתה

לצאת למסעדה זו חוויה מיוחדת מכל הבחינות. בעיקר כאשר אתם מגיעים למקום שאתם אוהבים עם האוירה המדויקת, התאורה הנכונה, המוזיקה שנעים לכם לשמוע, היין או הקוקטייל שמשתלב עם טעמכם האישי וכמובן- האוכל שהכי טעים לכם לאכול…

מה תגידו אם אני אספר לכם שתוכלו לקבל את כל החוויה הזו רק אצלכם בבית? שכן אין כמו הבית שלנו מכל הבחינות וזו הסיבה שאנשים רבים בחרו לארגן ארוחת שף פרטית אצלם בבית.

תחושה הזו שאתה מרגיש בנוח ואין מצב שמשהו ישבש את הערב הזה בשונה ממסעדה בה ישנה אפשרות שיושיבו אתכם במקום שממש לא מתאים לכם כי ״אין מקום אחר״ או שתקבלו את השרות ממלצר שמשרת עוד עשרות אורחים נוספים אחרים שאינם האורחים שלכם.

התחושה הזו של הבית איננה ניתנת להחלפה בשום מקום אחר בעולם ולכן אנשים רבים בוחרים להתנסות בחוויה קולינרית קצת אחרת, קצת שונה וללא ספק מיוחדת במינה.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

שף עד הבית - חוויה פרטית

חוויה שמאפשרת להם להנות מהשקט והשלווה עם האנשים שהכי קרובים בין אם זה בן/בת זוג בהצעת נישואין מרגשת- רגע חד פעמי שיישאר בלב לעוד שנים רבות קדימה ובין אם ארוחה משפחתית בה חוגגים אירוע משמח כמו יום הולדת. בבית שלכם כבר מראש יצרתם את האווירה.

אתם בוחרים את המוזיקה, אתם בוחרים את היין או הקוקטיילים, אתם בוחרים את הראשונות, העיקריות והקינוחים, כך שלמעשה בפועל הארוחה המוגשת לכם היא בדיוק על פי טעמכם האישי.  יכול להיות יותר טוב מזה?

רומנטי או משפחתי, שמח ומשוגע או רגוע ושלו, ים תיכוני או ביסטרו צרפתי- אתם מחליטים, אתם בוחרים ואני בשבילכם עם הרבה השראה, אהבה ותשוקה.

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

אז איך זה עובד?

אחרי שהגדרנו את הארוחה ביחד והבנו מה בדיוק אתם מחפשים ורוצים לקבל, עם שף עד הבית אפשר להתחיל את הערב עם איזה יין אדום או למברוסקו על הספה בסלון באווירה של בית, משפחה, חמימות ואינטימיות. אחר כך נוכל לעבור לשולחן האוכל על פי התזמון שנקבע ביחד ובסוף הארוחה תוכלו להתענג על הקינוחים – פטיפורים, מוסים או פירות העונה, הכל עבודת יד והכנה עצמית יחד עם קפה או תה ולהמשיך את הערב עם היקרים שלכם ללא הגבלת זמן. בסוף אני אשאיר לכם את המטבח נקי אולי אפילו נקי יותר משקיבלתי.

שף עד הבית – חגיגה בתנאים שלכם

אז אם אתם נמצאים לפני אירוע מרגש או אם סתם בא לכם להתפנק לצד האנשים שהכי קרובים אליכם בארוחה מפנקת שהחזון שלה הוא טריות, חומרי גלם איכותיים, יצירתיות, אסתטיקה וטעם בלתי מתפשר, אני אשמח לקחת אתכם למסע מופלא של טעמים. אני מביאה איתי ניסיון של שנים הן בתחום הקולינריה והקונדיטוריה והן בסביבת עבודה שכוללת השתתפות באירועים ברמה הגבוהה ביותר ואני יותר מאשמח להיות חלק מחוויה חד פעמית שתשאיר לכם זיכרון של עוד. את התפריט של הארוחה נבנה ביחד עם אינספור רעיונות יצירתיים ומיוחדים. אם אין לכם מקום משלכם לאירוע תמיד תוכלו להגיע אלינו לוילה

הידעתם? אנו מציעים גם שירות של:

קייטרינג חלבי

מאפים וקונדיטוריה עבודת יד

מפריד דקורטיבי, נועה דניס קייטרינג לאירועים

קצת מהמטעמים שלנו:

לקוחות יקרים, אחרי שנים רבות שעשינו קייטרינג חלבי אצלכם והפקנו מאות אירועים פתחנו מקום חדש ומדהים במרכז הארץ ושם אנחנו מקיימים אירועי בוטיק משפחתיים ועסקיים – 
נשמח שתכנסו לאתר החדש שלנו >>